AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Hei! Jeg har lyst til å starte med CrossFit. Det virker så spennende, men jeg har inntrykk av at man bør være veldig godt trent i utgangspunktet. Er det slik? Jeg er 33 år, trener 2-3 ganger i uka, og er vel på gjennomsnittet trent. Anonymkode: fcbcf...b52
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Det passer i utgangspunktet for alle. Man bare skalerer øvelsene etter evne 😊 De fleste senter krever at man deltar på nybegynnerkurs/introkurs. Anonymkode: f4200...7e3
Kicki_90 Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Nei, crossfit passer for alle nivåer. Alle øvelsene kan skaleres, og man kommer fort i god form Det finnes kurs/timer for nybegynnere som er et godt sted å starte, da vil man innarbeide riktige teknikker og minske risikoen for skader bla.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 Begynn!! Jeg begynte da jeg var 44, fullstendig utrent, og jeg elsker det!! Fortsatt masse jeg ikke får til, men har blitt sykt mye sterkere og i bedre form enn jeg har vært noensinne. Truffet mange herlige mennesker også. Anbefales virkelig! 😄 Anonymkode: 54e80...42f 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Hadde det ikke vært for at det er så sykt dyrt hadde jeg begynt. Hilsen slappfisk, 42. Anonymkode: ccbef...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå