SardintrollReturns Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Tenkte det kunne vært artig å se hva folk her inne tenker på de stundene de blir kåte, men, som tittelen sier, når det absolutt ikke passer, og dere ikke har mulighet til å gå og gjøre noe med det, f.eks. i et døvt møte på flere timer uten pause. Selv, når jeg sitter i kassa og det begynner å dunke i underlivet, tenker jeg på reklamene på TV som går meg mest på nervene. Humøret får seg selvsagt en på trynet, men det er bedre enn å møte kundene med røde kinn og sengeblikk.
Gjest Paramount Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 I et døvt møte på flere timer er det ingen ting som passer bedre enn å bli kåt. Da ville jeg drømt meg fullstendig bort og hatt stort utbytte av møtet. Dersom jeg hadde blitt tvunget til å delta aktivt, ville jeg gjort det samme. Blir både kreativ, får et fint perspektiv, og setter bagateller på riktig plass, når jeg er kåt
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 6 timer siden, SardintrollReturns skrev: Tenkte det kunne vært artig å se hva folk her inne tenker på de stundene de blir kåte, men, som tittelen sier, når det absolutt ikke passer, og dere ikke har mulighet til å gå og gjøre noe med det, f.eks. i et døvt møte på flere timer uten pause. Selv, når jeg sitter i kassa og det begynner å dunke i underlivet, tenker jeg på reklamene på TV som går meg mest på nervene. Humøret får seg selvsagt en på trynet, men det er bedre enn å møte kundene med røde kinn og sengeblikk. Hmmmm…..du får meg til å tenke på hun søte i kassa på K...… som til tider har røde kinn og blanke øyner... 😉 Anonymkode: 70500...5d8 1
isw Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg har vært kåt i flere møter og drømt meg bort. Dessverre er ulempen at det er litt mer synlig for oss menn, og kjipt hvis du må reise deg opp og presentere noe. Jeg har flere ganger vært nødt til å tenke på synet av hårete onkel i dusjen for å løse problemet raskt når jeg måtte reise meg i møtet...
SardintrollReturns Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmmm…..du får meg til å tenke på hun søte i kassa på K...… som til tider har røde kinn og blanke øyner... 😉 Anonymkode: 70500...5d8 Ja det er nok ikke bare meg som har slike øyeblikk.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #6 Skrevet 14. oktober 2019 Skjer sjelden, helst om jeg er i et nytt forhold der alt er nytt og spennende, jeg bare vil tilbringe lange dager i senga med min nye flamme. Jeg stirrer i lufta, legger haka på knyttneven og sukker og mister pusten, eller puster tyngre. Og kjenner det svi i underlivet når jeg tenker på følelsen av at han penetrerer meg eller mimrer om da vi klinte i dusjen. Tærne mine kan også krølle seg. Trenger ikke distrahere meg selv da jeg er dame og det ikke er synlig. Tror heller folk mistenker at jeg er trøtt eller småsyk😁 Anonymkode: 63998...a9a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #7 Skrevet 14. oktober 2019 Tror bare jeg ser sjarmerende ut som kåt. Så har aldri tenkt at det ikke passer. Kanskje hvis klitten blir så stiv at det gjør vondt mot klærne... Anonymkode: eaf1a...eb3
Moden dame Skrevet 14. oktober 2019 #8 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg liker det om jeg skulle slumpe til å være småkåt i møter eller lignende, eller om jeg sitter på café, eller er i butikken. Det er min lille hemmelighet, og forstyrrer meg ikke sånn at jeg ikke får til å tenke klart. Kanskje blir jeg litt mildere stemt eller litt fandenivoldsk? Ser folk på en litt annen måte, og tenker mitt. Men altså, ikke noe problem, snarere en deilig følelse som beriker dagen 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #9 Skrevet 14. oktober 2019 At sekretæren skal jobbe overtid i kveld? Å huske å bestille rom? Bord? Nei, sekretæren har nok ordnet det allerede. Tenker at ventetiden gjør det hele bedre. Jeg er ikke en grå mus selv om jeg spøkefullt kalles Miss Grey av mine ansatte. Anonymkode: 77a45...c9a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #10 Skrevet 14. oktober 2019 Det å tvinge seg til å tenke på noe fungerer dårlig foretrekker å holde pusten til det går over. Anonymkode: ef834...cf9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #11 Skrevet 14. oktober 2019 Tantes kjøttboller, gangetabellen, telle primtall, funker. Anonymkode: 63aaa...8f2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #12 Skrevet 14. oktober 2019 Reis deg opp, sett høyre fot ett steg bakover, legg skuldrene litt bak og se opp i taket. Stå der i sånn 10-20 sek. (PS, tuller ikke, test det.) Anonymkode: 6edbd...990
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #13 Skrevet 14. oktober 2019 Bare lar det skje, er kvinne så får jo ikke tydelig ereksjon eller noe. Nå er jeg kåt på en kollega, så det skjer ganske ofte på jobb om dagen og kan slå ganske sterkt inn og. Merker at jeg kan puste litt tyngre, kniper noen ganger beina sammen under pulten for litt stimulering og av og til slipper jeg et aldri så lite sukk/stønn helt uforvarende, men det er jo ikke noe folk merker på en bråkete arbeidsplass. Har vært så ille at jeg må på do og onanere litt noen ganger (ikke nødvendigvis til klimaks, må bare ta litt på), men ellers så kjenner jeg bare på kåtheten og trives greit med å være det egentlig 😛 Anonymkode: 509e0...627
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #14 Skrevet 14. oktober 2019 Det å bli kåt offentlig har aldri vært et problem for meg før nå. Nå går jeg i klasse med en jeg har fått lyst på, men selvfølgelig har han dame, så jeg kan ikke engang prøve meg. Sitter ved siden av han stort sett hver undervisningstime, og bare synet av fingrene hans kan være nok til å gjøre meg småkåt. Det er en skikkelig frustrerende følelse å aldri ha blitt så kåt på noen før, men fortsatt ikke ha noen sjanse på å faktisk få han. Anonymkode: c7429...65c
Gjest HeleneTvei93 Skrevet 14. oktober 2019 #15 Skrevet 14. oktober 2019 Tenker på hvor nærmeste do er 😂
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #17 Skrevet 16. oktober 2019 Kjipe middager jeg fikk som barn. Pølser i brunsaus, lungemos, snurring på boks. Anonymkode: 8e01a...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå