lene24 Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Jeg har et problem, skal gifte meg i august, og trenger derfor en mascara som ikke renner - var på parfymeriet og hørte litt, men de visste ikke så mye, det eneste var at maximeyes fra dior rant veldig hvist den først begynte... Jeg renner en del fra det ene øyet mitt når det er sol og vind, så trenger en pålitelig mascara!!! Noen erfaringer????
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Mange vil nok anbefale Kanebo 38 Grader, men den gir veldig liten effekt ellers (=naturlig resultat). Selv liker jeg den vannfaste mascaraen fra Shiseido Distinguish, som gir fin lengde og bittelitt volum. Ellers har Lancome en god vannfast mascara i Flex WP.
Gjest Virvel Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Jepp, jeg vil anbefale Kanebo 38°. Hvis man synes den gir for lite lengde og volum er det bare å kline på booster først.
Cupcake Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Jepp' date=' jeg vil anbefale Kanebo 38°. Hvis man synes den gir for lite lengde og volum er det bare å kline på booster først. [/quote'] Booster? Er det noe ekstra tilbehør til Kanebo 38 jeg ikke har hørt om før?
Scheherazade Skrevet 22. mai 2005 #5 Skrevet 22. mai 2005 Nei, mange merker som har booster, liker godt Lancomes. Er sånn hvit ting å ha under maskaraen som bygger opp vippene og gjør de mye lengre. Iallfall på meg! Selges bla på Strawberrynet til under tollgrense-pris. Samme prinsipp som det som er i sånne to-ende maskaraer, feks L`oreal sin, bortsett fra at den ikke er like god. Ellers er jo denne en mulighet, den kan du bruke oppå yndlingsmaskaraen din. Brukte i sommer, synes det var veldig god.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Jepp, jeg vil anbefale Kanebo 38°. Hvis man synes den gir for lite lengde og volum er det bare å kline på booster først. Enig! Elsker denne mascaraen Synes ikke den gir så lite volum alene heller jeg da..
Gjest Virvel Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Nei, ikke jeg heller, til mine vipper er den mer enn nok, og jeg synes ikke andre mascaraer gir noe særlig mer volum/lengde heller.
Dru Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 vippetang er trikset for å få vippene til å se lengre ut med en slik mascara. I tillegg til boosteren, så blir det et riktig så pent resultat.
Gjest Virvel Skrevet 23. mai 2005 #9 Skrevet 23. mai 2005 Jepp. Det må skikkelig verktøy til, for det finnes dessverre ikke noe sånt som en mascara som både bøyer og forlenger og gir volum, og som samtidig ser pen ut.
carina81 Skrevet 24. mai 2005 #10 Skrevet 24. mai 2005 Ellers er jo denne en mulighet, den kan du bruke oppå yndlingsmaskaraen din. Brukte i sommer, synes det var veldig god.[/quo Jeg ble anbefalt denne da jeg var og spurte etter det samme som deg.. Har prøvd den noen ganger nå, og er kjempefornøyd!! Renner ikke i det hele tatt! (Og jeg har prøvd å grine med den også.. :cry: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå