Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem, skal gifte meg i august, og trenger derfor en mascara som ikke renner - var på parfymeriet og hørte litt, men de visste ikke så mye, det eneste var at maximeyes fra dior rant veldig hvist den først begynte... Jeg renner en del fra det ene øyet mitt når det er sol og vind, så trenger en pålitelig mascara!!! Noen erfaringer????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Mange vil nok anbefale Kanebo 38 Grader, men den gir veldig liten effekt ellers (=naturlig resultat).

Selv liker jeg den vannfaste mascaraen fra Shiseido Distinguish, som gir fin lengde og bittelitt volum. Ellers har Lancome en god vannfast mascara i Flex WP.

Gjest Virvel
Skrevet

Jepp, jeg vil anbefale Kanebo 38°. Hvis man synes den gir for lite lengde og volum er det bare å kline på booster først. :wink:

Skrevet
Jepp' date=' jeg vil anbefale Kanebo 38°. Hvis man synes den gir for lite lengde og volum er det bare å kline på booster først. :wink:[/quote']

Booster? Er det noe ekstra tilbehør til Kanebo 38 jeg ikke har hørt om før? :roll:

Skrevet

Nei, mange merker som har booster, liker godt Lancomes. Er sånn hvit ting å ha under maskaraen som bygger opp vippene og gjør de mye lengre. Iallfall på meg! Selges bla på Strawberrynet til under tollgrense-pris.

Samme prinsipp som det som er i sånne to-ende maskaraer, feks L`oreal sin, bortsett fra at den ikke er like god.

Ellers er jo denne en mulighet, den kan du bruke oppå yndlingsmaskaraen din. Brukte i sommer, synes det var veldig god.

Gjest gjest1
Skrevet
Jepp, jeg vil anbefale Kanebo 38°. Hvis man synes den gir for lite lengde og volum er det bare å kline på booster først. :wink:

Enig! Elsker denne mascaraen :) Synes ikke den gir så lite volum alene heller jeg da..

Gjest Virvel
Skrevet

Nei, ikke jeg heller, til mine vipper er den mer enn nok, og jeg synes ikke andre mascaraer gir noe særlig mer volum/lengde heller.

Skrevet

vippetang er trikset for å få vippene til å se lengre ut med en slik mascara. I tillegg til boosteren, så blir det et riktig så pent resultat.

Gjest Virvel
Skrevet

Jepp. Det må skikkelig verktøy til, for det finnes dessverre ikke noe sånt som en mascara som både bøyer og forlenger og gir volum, og som samtidig ser pen ut. :roll:

Skrevet

Ellers er jo denne en mulighet, den kan du bruke oppå yndlingsmaskaraen din. Brukte i sommer, synes det var veldig god.[/quo

Jeg ble anbefalt denne da jeg var og spurte etter det samme som deg.. Har prøvd den noen ganger nå, og er kjempefornøyd!! Renner ikke i det hele tatt! (Og jeg har prøvd å grine med den også.. :cry: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...