Gjest Tutt Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Jeg kjøpte Biotherm Aquasource sin øyekrem her om dagen fordi jeg har hatt litt hovne øyer og tørrhetsflekker. Når jeg tar den på, så svir den noe så sinnsykt. Er det meninga eller? Fikk den anbefalt på parfymeriet...
Smilla78 Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Prøv Lancomes hydra zen yeux isteden. Den svir ikke. Jeg har prøvd flere og alle har svidd litt eller veldig utenom den. Jeg har sensitive øyne og det har nok du også. Hydra zen yeux er fantastisk bra.
Cupcake Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Min mor sier alltid at om produktet svir så betyr det at det virker! Jeg vet ikke helt jeg...
Gjest Tutt Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Den kostet 235 kr, så jeg får vel fortsette å bruke den litt til og se om den hjelper noe.. Har ikke økonomi til å kaste den og kjøpe en ny.. Men takk for svar!! :-)
Gjest synseren Skrevet 22. mai 2005 #5 Skrevet 22. mai 2005 Bruker eye gel fra Body Shop, den svir ikke. Viktig og ta ekstra godt vare på huden rundt øyene, da den er tynn og sårbar. :brunette:
Cupcake Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Jeg liker godt Vitamin E øyekremen fra Body Shop. :-)
Cr@sh Skrevet 24. mai 2005 #8 Skrevet 24. mai 2005 Jeg bruker Almay sin. Den svir ikke! Det må være noe av det mildeste du får - funker til og med for allergikere og de med veldig, veldig sensitiv hud....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå