AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg har en bekjent som jeg ikke kan slette, hun er blant annet i slekt med meg, mor til mine barns venner osv. Men hele dama er giftig og jeg klarer ikke å se alle snappene, men jeg må jo åpne dem. Jeg vet dette høres helt latterlig ut, og dere tenker at jeg bare kan slette henne, men jeg kan altså ikke det. Men åpner jeg snapper fra henne så blir dagen ødelagt. Hvordan åpne snapper uten å se på de.. Hhaa for et tåpelig spm, jeg vet. Noen som har det på samme måten?? Anonymkode: 1f2e4...d24
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Hvorfor kan du ikke slette? Om hun skulle spørre sier du at du har slettet snapchat og ikke gidder det tullet mer. Snapchat er for unger uansett Anonymkode: 433ed...86b 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg har noen sånne folk på snap. Sykt irriterende. Har sletta snap i perioder fordi jeg ikke orker, men det er ikke fair for meg. man burde egentlig bare blokkere de også si til de at du ikke er på snap lenger. Anonymkode: b2a5d...108
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 Er bare å dobbeltklikke kjapt på snapen, eller se en annen vei når du åpner. Anonymkode: d1868...54a 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #6 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg bare blokkerer sånne folk og sier til de at jeg ikke bruker den plattformen mer og det er derfor de ikke finner meg 😅 Anonymkode: 19378...60c 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #7 Skrevet 14. oktober 2019 La de stå uåpnet. Eller trykk bare fort vekk på de med lyden av og øya lukket. Anonymkode: a5fed...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #8 Skrevet 14. oktober 2019 Istedenfor å åpne snapene hennes, kan du tømme samtalen - for da får du ikke opp et rødt varsel. Snapen blir værende uåpnet. Hold inn personen -> Mer -> Tøm samtale Anonymkode: d1deb...d90 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå