Gå til innhold

Jeg orker ikke å åpne snappen fra henne men jeg må!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som jeg ikke kan slette, hun er  blant annet i slekt med meg, mor til mine barns venner osv. Men hele dama er giftig og jeg klarer ikke å se alle snappene, men jeg må jo åpne dem. Jeg vet dette høres helt latterlig ut, og dere tenker at jeg bare kan slette henne, men jeg kan altså ikke det. Men åpner jeg snapper fra henne så blir dagen ødelagt. Hvordan åpne snapper uten å se på de.. Hhaa for et tåpelig spm, jeg vet. Noen som har det på samme måten?? 

Anonymkode: 1f2e4...d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke slette? Om hun skulle spørre sier du at du har slettet snapchat og ikke gidder det tullet mer. Snapchat er for unger uansett 

Anonymkode: 433ed...86b

• Liker 3
Skrevet

Jeg har noen sånne folk på snap. Sykt irriterende. Har sletta snap i perioder fordi jeg ikke orker, men det er ikke fair for meg. man burde egentlig bare blokkere de også si til de at du ikke er på snap lenger. 

Anonymkode: b2a5d...108

Skrevet

Er bare å dobbeltklikke kjapt på snapen, eller se en annen vei når du åpner.

Anonymkode: d1868...54a

• Liker 3
Skrevet

De må ikke åpnes i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bare blokkerer sånne folk og sier til de at jeg ikke bruker den plattformen mer og det er derfor de ikke finner meg 😅

Anonymkode: 19378...60c

• Liker 2
Skrevet

La de stå uåpnet. Eller trykk bare fort vekk på de med lyden av og øya lukket. 

Anonymkode: a5fed...1b2

• Liker 2
Skrevet

Istedenfor å åpne snapene hennes, kan du tømme samtalen - for da får du ikke opp et rødt varsel. Snapen blir værende uåpnet.

Hold inn personen -> Mer -> Tøm samtale

Anonymkode: d1deb...d90

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...