Gå til innhold

Late?

Medisinsk bruker

Meningsmåling. Er vi trygdede late og udugelige?  

6 stemmer

1. 1. Er vi trygdede late og udugelige?

• Ja.
      0
    • Nei.
    • Nei men de som jukser til seg trygd hører til den friske mobben og bør sparkes tilbake eller landsforvises.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er trygdede late og ubrukelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nå når dette trygdegreiene spamnivåer. På tide å gi advarsler til alle som lager en trygdetråd de neste 5 mnd, for disse trådene har vi nok av, og det er det samme som blir sagt hver gang

Anonymkode: 1360e...42d

• Liker 3
Skrevet

Jeg stemte ikke på pollen. Det er helt umulig for meg å vite hvorfor alle som er på trygd er det. Noen kan ikke jobbe, det er jeg bombesikker på, men samtidig er jeg også ganske sikker på at det er nordmenn på trygd som kunne jobbet. Hvis det var sånn at alle som gikk på trygd kunne jobbet, så hadde vi ikke hatt den ordningen. Jeg ville aldri dømt en person hvis de fortalte meg at de gikk på trygd. Jeg hadde aldri automatisk antatt at de var lat. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå når dette trygdegreiene spamnivåer. På tide å gi advarsler til alle som lager en trygdetråd de neste 5 mnd, for disse trådene har vi nok av, og det er det samme som blir sagt hver gang

Du kan ikke kontrollere hva andre starter tråd om. Hvis du ikke liker dem, så leser du dem ikke. Jeg leser ikke alle trådene menn starter om kvinner her inne, fordi jeg er lei av alle "menn er bedre enn kvinner" trådene. Men jeg bestemmer ikke hva som er greit å poste. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Medisinsk bruker skrev:

Er trygdede late og ubrukelige?

Jeg har jobba siden tolv årsalderen da jeg gikk med avisa før skoletid. Jeg har sammenhengene betalt skatt av inntektsgivende arbeid siden 16 årsalderen og 25 år fremover. Diagnosen Kronisk Posttraumatisk Stressforstyrrelse i 2011. Indre varige skader.

Jeg ble ufør i 3-4-5-6 årsalderen og har tapt skolegang blant annet. Begynte som grøftegraver, etterutdannet meg på kveldstid, tok Vaktmesterskolen,tok grunnkurs i vannbehandling på Norges idrettshøyskole, og rundt 40 spesialkurser. De to siste jobbene mine var Driftsleder på et Badeland og Teknisk Sjef på et nytt Storsenter i Skien.

Kan titulere meg som Spesialist i drift og vedlikehold av tekniske anlegg, svømmehaller og Badeanlegg. Alle mennesker er verdifulle og har rett til et verdig liv. Når jeg leser den lavpanna debatten til såkalt friske blir jeg kvalm. De har ikke livets rett med sitt menneskesyn.

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg stemte ikke på pollen. Det er helt umulig for meg å vite hvorfor alle som er på trygd er det. Noen kan ikke jobbe, det er jeg bombesikker på, men samtidig er jeg også ganske sikker på at det er nordmenn på trygd som kunne jobbet. Hvis det var sånn at alle som gikk på trygd kunne jobbet, så hadde vi ikke hatt den ordningen. Jeg ville aldri dømt en person hvis de fortalte meg at de gikk på trygd. Jeg hadde aldri automatisk antatt at de var lat. 

Alle som er på Uføretrygd er uføre med noen unntak. Men det er Statens Psykiatere som også er rettspsykiatere som bestemmer det blant annet. De er overkvalifisert kan man si så det kan alle ta med ro. Ikke en jævel klarer og bløffe seg rundt de så det er kun pissepreik fra lavpanna mobbere. I dag vet jeg at jeg kunne blitt Jusprofessor eller hva som hadde interessert meg. Sorry Bv not cum.

Skrevet

Vel og greit, men det går dessverre ikke an å diskutere dette med deg. Du angriper alle som ikke er enige med deg og har de merkeligste argumenter.

Synd, men det er slik jeg opplever deg.

Anonymkode: ded5c...026

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel og greit, men det går dessverre ikke an å diskutere dette med deg. Du angriper alle som ikke er enige med deg og har de merkeligste argumenter.

Synd, men det er slik jeg opplever deg.

Hvem sitter med kunnskapene og erfaringene da tror du? Har du over 140 på SD15 så slår du meg.

Skrevet
2 minutter siden, Medisinsk bruker skrev:

Hvem sitter med kunnskapene og erfaringene da tror du? Har du over 140 på SD15 så slår du meg.

What I just said.

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What I just said.

Men dette er et forum som alle kan spille at de har peiling på noe. Jeg så på en stor tråd om traumer her på KG. Et kjapt overblikk viste at 70-80% av de som uttalte seg ikke har peiling på tilbakevendende traumer. Men det var meget selvsikre uttalelser der også.

Endret av Medisinsk bruker
Intet.
  • Liker 1
Skrevet

Simpleste sort. Tenk å kalle uføre skjebner late?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du her da? Du lærer jo ingenting likevel.

Skrevet

:smoke: Hvorfor henger mobbere her. La folk være i fred.

Skrevet

Endel uføretrygdete er selvsagt late eller udugelige eller begge deler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...