Gå til innhold

Betty Boops utdrikningslag 21. mai

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet

MITT UTDRIKNINGSLAG:

Klokken elleve ringer det på døren, og 4 venninner kommer og dekker på frokostbord hjemme hos oss. Forloveren min hadde bakt scones, og vi drakk champagne og spiste jordbær og koste oss i en times tid. De fikk sambo til å pakke en bag med noe til meg.

Så gikk vi ned til Majorstua hvor en annen venninne ventet på oss. En av venninnene mine som har en nyfødt baby gikk nå hjem en tur for å amme.

Vi gikk til Artesia på Majorstua, et deilig luksus-spa hvor det koster 30 000 kr å være medlem, men forloveren min hadde fikset oss en gratis prøvedag under påskudd av at vi var arkitekter som skulle studere designen der :ler: (hun er arkitekt, da). Det var utrolig fint der, og sååå deilig og avslappende. Vi badet i bassenget, i jacuzzi, gikk på stener (fotmassasje), tok steambad, badstue, solarium m.m. Skikkelig pampering for Betty!

Deretter gikk turen videre til Glazed and Amused, hvor ammevenninnen var tilbake igjen. Kjempekoselig sted hvor du velger deg ut keramikkting som du selv maler og som så blir glasert og brent. Alle seks malte hver sin tekopp som jeg skal få til minne om dagen. Det ble mye forskjellig! Forloveren min hadde med baguetter med ost og skinke, og ammevenninnen hadde bakt sjokolademuffins mens hun var hjemme og ammet :sikle:

Videre gikk vi til Bølgen & Moi, hvor 2 andre venninner ventet. Her drakk vi strawberry daquiries og hvitvin i et par timer.

Så gikk vi hjem til forloveren min på Bislett. Da vi kom inn sto det en projektor og viste frem lysbilder på veggen, bilder av meg fra forskjellige stadier i livet og med forskjellige venninner, og med "min musikk" i bakgrunnen. Kjempekoselig!

Samboeren til forloveren min hadde vært hjemme hele dagen og laget en fantastisk tapas til oss: Manchego og spekeskinke, mozarella og tomat, chorizo braisert med eple, reker i hvitløks- og chiliolje med avokado, spanske kjøttboller i tomatsaus, fylte gratinerte sjampinjonger og mye mer... Han hadde skikkelig stått på, jeg ble så rørt! Han lagde også et par Cosmopolitans til meg, og vi drakk rødvin til maten. Et par av venninnene mine som bor utenfor byen måtte dra hjem ved midnatt.

En stund etter midnatt dro jeg og 3 andre venninner videre til Bar Babylon og drakk Mojito. Etter en times tid fulgte jeg forloveren min hjem til Bislett, der S sto og ventet med vofsen og fulgte meg hjem :kysse:

Jeg var hjemme ca. halv tre tror jeg, da var jeg beruset men ikke helt overstadig. Jeg ble bare nest fullest :oops:

Jeg er veldig fornøyd med dagen, ingen utdriting i det hele tatt, bare koselige ting med gode venninner! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååhhhhh...... slik vil jeg også ha!!!!! :-)

Hørtes ut som en helt topp dag/kveld med gode venner. nettopp slik en "siste dag med gjengen-fest" bør være.

Skrevet

Det hørtes kjempe koselig ut.

Gjest Brud2005
Skrevet

Hvis jeg får et utdrikningslag som minner om noe slikt blir jeg glad, altså!

Hørtes veldig koselig ut!!!! :)

Gjest Teletubbien
Skrevet

Heldiggrisen!!!!

Jeg får ikke no utdrikningslag i det hele tatt jeg :roll:

Skrevet

å blir misunnlig her jeg sitter - håper mitt blir like bra!

Skrevet

:Nikke: My idea of fun exactly...

Er kjempespent på hvordan mitt utdrikningslag blir, vet det er noe på gang...

Skrevet

Så koselig.....

Slikt et kommer jeg aldri å få...... Ser bare lure smil når jeg nevner utdrikningslag.... så dei har nok planlagt noen sprell.....

Skrevet

Det er jo drømmedagen du beskriver... Hvis mitt bare blir noe av det samme ville jeg bli utrolig glad.

Er virkelig helt misunnelig.

Skrevet

Har jo allerede skrevet det i dagboken din, men kan fint gjenta meg selv *fnis*...

Høres ut som det perfekte utdrikningslag i mine ører!!! :tommelsmil:

...og ja, sånn vil jeg også ha!

Skrevet

Det hørtes jo så bra ut, da!

Håper jeg får noe lignende, men regner vel egentlig med at det blir noe mer action. Greit det og, bare det ikke tar helt av!

Skrevet

Så artig! Jeg hadde utdrikningslag på glazed and amused selv forrige lørdag! :-) Utrolig bra! Vi lagde et sett med 6 store tekopper med tallerkener. Står visst i vinduet der nå det... Hehe :Hehe:

Skrevet

Ååh det hørtes ut som et topp utdrikningslag! Håper mitt blir like bra nå på lørdag. Vi gifter oss foresten samme dag Betty Boop :wink:

Skrevet

Hørtes ut som en helt topp dag/kveld med gode venner. nettopp slik en "siste dag med gjengen-fest" bør være.

Skriver under på denne!!! En slik dag vil jeg også ha :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hørtes ut som en ordentlig koselig utdrekkingslag BB :-)

Håper jeg får nå liknende også :hoppe:

Gjest Brudeberta
Skrevet

:o

Dette hørtes jo ut som rene luksus-utdrikningslaget!

Sånt kan jeg bare drømme om!

Gjest gjest1
Skrevet

Kjempekoselig dag - akkurat slik det bør være :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...