Gjest Trixi 30 Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Har hår som rekker ned til skuldrene, det er omtrendt like langt over det hele. Litt kortere i luggen. Håret er bølgete og blitt ganske tynt. (etter svangerskap og amming) Synes det er så kjedelig og kjærringaktig, og liker ikke å gå med det løst nå. Tror dere det hadde blitt fint hvis jeg hadde klipt det opp...? Tør jeg?
Gjest Wilhelmina Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Jeg gjorde det nettopp og ble kjempefornøyd! Mye mer liv og ansiktstrekkene ble mer fremtredende. Synes du skal gjøre deg ny til sommeren! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Ja! Oppklippet hår foran ser SÅ mye bedre ut For oss med tynt hår så blir håret uansett mest slitt der, så anbefaler virkelig oppklipp Men pass på at frisøren ikke gir deg (altfor) ulike lengder bak. Håret kan se veldig slitt ut av det.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Oppklippet foran er bare fint, men oppklippet bak blir ofte ikke like bra. Håret mitt oppførte seg rart og stod i alle retninger av det, selv etter bruk av rettetang. Og ja, det ser slitt ut på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå