Gå til innhold

Er dette greit gjort av mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi er en familie bestående av meg, min mann og dattera vår på 8 år. I dag tok vi oss en lang biltur (mannen min kjørte). Etter å ha kjørt et stykke, og nærmet oss en skarp høyresving hvor man hadde falt flere hundre meter om man ikke hadde svingt til høyre, bestemte mannen seg for å lure og skremme oss ved å late som at både bremsene og rattet har sluttet å virke. Han latet som om han var panisk og ropte til oss at både bremsene og rattet har klikka og at vi ikke har sjans til å overleve. Både jeg og jentungen ble livredde, vi satt og gråt og skalv. Skrenten med den kraftige høyresvingen kom nærmere og nærmere. I det vi virkelig nærmet oss svingen, var vi helt sikre på at dette var slutten, så vi lukket igjen øynene begge to, men så tråkket mannen på bremsepedalen slik at bilen bråbremset, og svingte til høyre. Så fortalte han oss at han bare tulla, at det bare var en spøk. Mannen min er nemlig veldig glad i å se på prank-videoer på YouTube, og etter at han hadde sett YouTube-videoen "Broken Brakes Prank On Girlfriend" hvor en mann skremmer kjæresten sin ved å late som at bremsene på bilen har slutta å virke, bestemte mannen min seg for å gjøre samme pranken med oss. Men er dette grei oppførsel av mannen min? Kjenner jeg er rimelig forbanna! Dattera vår var livredd, hun trodde hun skulle dø, samme trodde jeg!

Anonymkode: d973f...7c1

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt å skremme partner og barn slik at de begynner å gråte? For noen skumle lyster...huff!

• Liker 48
Skrevet

Jeg ville tatt meg god tid til å planlegge en grusom hevn i form av å skremme livskiten av ham - selvfølgelig uten barn til stede.

Anonymkode: 25ecf...edf

• Liker 21
Skrevet

Det forholdet har kun talte dager igjen. Uansett hvordan dette går.

Anonymkode: 40095...8ff

• Liker 18
Skrevet

Jeg har mareritt om akkurat sånne ulykker flere ganger i uka. Aner ikke hvorfor, men det er grusomt, og mannen min vet om det. Hadde han gjort noe sånt hadde vi vært ferdige. Og jeg hadde sannsynligvis fått livsvarig angst.

Anonymkode: ab7fc...f69

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forholdet har kun talte dager igjen. Uansett hvordan dette går.

Anonymkode: 40095...8ff

Og det stakkars barnet er fucka, uansett om foreldrene går i brudd eller ei. 

Hva slags terrorregime ts og datter har levd under når hun må spørre om dette er ugreit vil jeg ikke spekulere i. Men jeg håper barnevernet er inne i bildet, for det kan ikke være pent.

Anonymkode: 292a3...408

• Liker 24
Skrevet

Mannen din må være mangelfullt utviklet! Ingen normale fedre ønsker å gi barnet sitt dødsangst for moro skyld. 

• Liker 42
Skrevet

SPØK? Jeg tror jeg hadde dratt til fyren med flathånd midt i ansiktet! Også med et barn i bilen i tillegg, da! 

• Liker 22
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Dårlig dømmekraft med barn i bilen. Stygg ripe i lakken, det der.

Skrevet

Det det er ikke greit selv uten barn tilstede! Hadde mannen gjort sånn så hadde jeg blitt jævlig forbanna!

• Liker 14
Skrevet

Han hadde aldri fått lov til å kjøre bil igjen med meg hvertfall!

Skrevet

Herregud! Jeg hadde klikka!

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi er en familie bestående av meg, min mann og dattera vår på 8 år. I dag tok vi oss en lang biltur (mannen min kjørte). Etter å ha kjørt et stykke, og nærmet oss en skarp høyresving hvor man hadde falt flere hundre meter om man ikke hadde svingt til høyre, bestemte mannen seg for å lure og skremme oss ved å late som at både bremsene og rattet har sluttet å virke. Han latet som om han var panisk og ropte til oss at både bremsene og rattet har klikka og at vi ikke har sjans til å overleve. Både jeg og jentungen ble livredde, vi satt og gråt og skalv. Skrenten med den kraftige høyresvingen kom nærmere og nærmere. I det vi virkelig nærmet oss svingen, var vi helt sikre på at dette var slutten, så vi lukket igjen øynene begge to, men så tråkket mannen på bremsepedalen slik at bilen bråbremset, og svingte til høyre. Så fortalte han oss at han bare tulla, at det bare var en spøk. Mannen min er nemlig veldig glad i å se på prank-videoer på YouTube, og etter at han hadde sett YouTube-videoen "Broken Brakes Prank On Girlfriend" hvor en mann skremmer kjæresten sin ved å late som at bremsene på bilen har slutta å virke, bestemte mannen min seg for å gjøre samme pranken med oss. Men er dette grei oppførsel av mannen min? Kjenner jeg er rimelig forbanna! Dattera vår var livredd, hun trodde hun skulle dø, samme trodde jeg!

Anonymkode: d973f...7c1

Mannen din må jo ha en form for empatiforstyrrelse? 

• Liker 31
Gjest theTitanic
Skrevet

Han er ikke ond, men har en stor missoppfattelse av hva som er humor og hva som ikke er morsomt i det hele tatt.

Så han for seg at dere alle skulle le etterpå, eller hvordan reaksjon forventet han å få...?

Det kunne sikkert vært moro å gi han musefelle på stolen fordi det også en en youtubeprank, men ser han ikke grensene så vil det bare lede til drøyere og drøyere ting fra ham, for da tror han du er med på leken. 

Skrevet

Hvis mannen min velger å sette barnet og meg i fare for en spøk (wtf?!) hadde han ikke vært mannen min lengre.  Hadde ikke stolt på han etter det.

Anonymkode: e26fe...2d7

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, theTitanic said:

Han er ikke ond, men har en stor missoppfattelse av hva som er humor og hva som ikke er morsomt i det hele tatt.

Så han for seg at dere alle skulle le etterpå, eller hvordan reaksjon forventet han å få...?

Det kunne sikkert vært moro å gi han musefelle på stolen fordi det også en en youtubeprank, men ser han ikke grensene så vil det bare lede til drøyere og drøyere ting fra ham, for da tror han du er med på leken. 

Nei, dette har ikke noe med humor å gjøre. Dette er sadistisk og ondskapsfullt og vitner om null empati, i beste fall. 

Anonymkode: 206f9...aca

• Liker 17
Skrevet

Ikke greit og overhodet ikke morsomt! Hva ville han med tanken rundt dette? Noe han vil realisere? Skremmende. Også med barn i bilen. 

Anonymkode: 94a13...160

• Liker 7
Skrevet

I alle dager. Hva gjorde du da? Jeg kan ikke engang se for meg hvor rasende jeg hadde blitt. Aldri om jeg hadde klart å glemme det der. Stakkars unge da, var det noen som lo av dette annet en han? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...