AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Del Skrevet 13. oktober 2019 Så sitter jeg her som 27 åring og nettopp blitt dumpet av han jeg trodde jeg skulle stifte familie med og være sammen med resten av livet. Så hva nå? Hva gjør jeg med livet mitt nå? Hvordan skal jeg finne en fin fyr som vil ha meg tilbake? Kan jeg i det hele tatt kjenne på en slik kjærlighet igjen? Jeg er i sjokk tilstand, jeg skjønner ikke at det er dette som har skjedd. Han har dumpet meg mange ganger før, så jeg klarer ikke å fatte at nå er det virkelig.. Hva faen gjør jeg nå? Hva kan jeg fylle dagene mine med? Hvordan skal jeg bli glad og få slettet han i fra både hjerte og hode? Jeg vil ikke gå tilbake denne gangen, han kan ikke leke med hjertet mitt lenger, men.. Han er jo Mannen? Hvordan skal jeg bare godta at han skal finne seg noen andre stifte familie med noen andre? Hvordan skal jeg tørre å gi hjertet mitt til noen igjen? Anonymkode: 1d045...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Del Skrevet 13. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har dumpet meg mange ganger før Gro deg litt ryggrad og avstå fra å bli behandlet som søppel neste gang! For din egen skyld! Anonymkode: c067f...9ed 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Del Skrevet 13. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gro deg litt ryggrad og avstå fra å bli behandlet som søppel neste gang! For din egen skyld! Anonymkode: c067f...9ed Oi, det var jo en kjempe hyggelig kommentar til noen som har det vondt. Jeg er klar over at jeg ikke burde latt det gå slik, men så er jeg jo vanvittig glad i han. Ts Anonymkode: 1d045...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Del Skrevet 13. oktober 2019 Ja, du vil føle på slik kjærlighet igjen, en som er gjengjeldt t.o.m. Og denne er jo ingenting i sammenlikning. For å sette det på spissen; halvparten av landets befolkning skiller seg fra et menneske de en gang elsket og trodde de skulle tilbringe resten av livet med. Den kjærligheten forsvinner, og de fleste kan elske en annen på ny. Hadde du giftet deg med denne mannen, hadde oddsene vært skilsmisse en gang i fremtiden. Fordi det gjelder veldig mange, og i hvert fall de som er i forhold der den ene elsker mer enn den andre. Du er ung, og har tid. Selv om det skulle ta et år går det helt fint. (Hilsen en som har hatt vanvittig kjærlighetssorg mer enn én gang, og som 28-åring fant en herlig mann som faktisk vil ha meg og). Anonymkode: b9acd...891 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #5 Del Skrevet 13. oktober 2019 Jeg bare synes det er så latterlig vanskelig å fatte at det er slutt Igår var alt bra, sov sammen, kyssa og sa vi elska hverandre. Idag så nei, dette hadde han tenkt på hele uka, han ville bare sove med meg en siste gang. Jeg føler med lurt og brukt.. Og jeg har ikke grått etter jeg reiste derfra. Er jeg i sjokk eller har jeg egentlig godtatt hva som har skjedd? Jeg tror jeg kjenner sorg over alt som kunne vært, men ikke slik det var, om det gir mening? Ts Anonymkode: 1d045...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalibita Skrevet 13. oktober 2019 #6 Del Skrevet 13. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare synes det er så latterlig vanskelig å fatte at det er slutt Igår var alt bra, sov sammen, kyssa og sa vi elska hverandre. Idag så nei, dette hadde han tenkt på hele uka, han ville bare sove med meg en siste gang. Jeg føler med lurt og brukt.. Og jeg har ikke grått etter jeg reiste derfra. Er jeg i sjokk eller har jeg egentlig godtatt hva som har skjedd? Jeg tror jeg kjenner sorg over alt som kunne vært, men ikke slik det var, om det gir mening? Ts Anonymkode: 1d045...260 At du ikke har grått siden du dro der i fra føler jeg enten kan være at du er i sjokk ja, eller at du faktisk innerst inne er lettet. Et brudd er aldri enkelt, men tenk at hvis det er meant 2 be, så finner dere tilbake til hverandre igjen. Enten om 5 dager eller 3 år liksom. Men er det ikke meant 2 be finner du en annen:) Jeg liker å tenke slik hvert fall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #7 Del Skrevet 13. oktober 2019 6 minutter siden, Lalibita skrev: At du ikke har grått siden du dro der i fra føler jeg enten kan være at du er i sjokk ja, eller at du faktisk innerst inne er lettet. Et brudd er aldri enkelt, men tenk at hvis det er meant 2 be, så finner dere tilbake til hverandre igjen. Enten om 5 dager eller 3 år liksom. Men er det ikke meant 2 be finner du en annen:) Jeg liker å tenke slik hvert fall! Ja, men det er det som er.. Vi gjorde det slutt rundt denne tiden i fjor, hvor vi da var fra hverandre i 5-6mnd. Så fant vi tilbake til hverandre, og tenkte at yes, dette er jo bare DEN kjærligheten, for vi fant jo tilbake til hverandre etter så lang tid uten hverandre! Men så sitter jeg her dumpa, så da kan det vel umulig være den store kjærligheten... Anonymkode: 1d045...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #8 Del Skrevet 13. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det er det som er.. Vi gjorde det slutt rundt denne tiden i fjor, hvor vi da var fra hverandre i 5-6mnd. Så fant vi tilbake til hverandre, og tenkte at yes, dette er jo bare DEN kjærligheten, for vi fant jo tilbake til hverandre etter så lang tid uten hverandre! Men så sitter jeg her dumpa, så da kan det vel umulig være den store kjærligheten... Anonymkode: 1d045...260 Han er jo en drittsekk mot deg, jenta mi. Han førte deg bak lyset og dumpet deg ut av det blå, han har dumpet deg stygt før og, han er IKKE den store kjærligheten din..! Vet du hva du skal gjøre fremover? Du skal fokusere på deg selv, tomrommet etter ham skal du fylle med deg og dine ting, helt sant! Du skal gjøre det som er best for deg, og du skal gjøre det skikkelig. Først tar du deg noen dager på å reagere nå, det er vondt, det river en opp fra innsiden, jeg vet det. Du er 27 år gammel, gi deg selv litt tid til å komme deg på bena, mannen for deg er der ute, han som ser deg når han ser deg, som drukner i dine øyne, han som er der for deg og holder deg i handa, bare fordi det er koselig. Han som elsker deg og ikke gir slipp. Du kommer over dette også.. klem. Anonymkode: 6ed65...d8a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. oktober 2019 #9 Del Skrevet 13. oktober 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke gå tilbake denne gangen, han kan ikke leke med hjertet mitt lenger, men.. Han er jo Mannen? Hvordan skal jeg bare godta at han skal finne seg noen andre stifte familie med noen andre? Hvordan skal jeg tørre å gi hjertet mitt til noen igjen? Du sier han har dumpet deg flere ganger? Men gjorde du noen endring mellom hver gang? Hvis det ikke skjer endringer, blir det jo bare det samme gamle igjen. Men jeg ser ei meget sterk og tålmodig jente, og så ser jeg ei jente som er fortvilet og har kjærlighetssorg. Har du fått noe svar på hvorfor han gjorde det slutt nå? Endret 13. oktober 2019 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #10 Del Skrevet 13. oktober 2019 Nå er du kvitt idioten Anonymkode: 466df...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #11 Del Skrevet 13. oktober 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare synes det er så latterlig vanskelig å fatte at det er slutt Igår var alt bra, sov sammen, kyssa og sa vi elska hverandre. Idag så nei, dette hadde han tenkt på hele uka, han ville bare sove med meg en siste gang. Jeg føler med lurt og brukt.. Og jeg har ikke grått etter jeg reiste derfra. Er jeg i sjokk eller har jeg egentlig godtatt hva som har skjedd? Jeg tror jeg kjenner sorg over alt som kunne vært, men ikke slik det var, om det gir mening? Ts Anonymkode: 1d045...260 Han er IKKE mannen. Han er en skikkelig drittsekk Anonymkode: 4f0be...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #12 Del Skrevet 13. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er jo en drittsekk mot deg, jenta mi. Han førte deg bak lyset og dumpet deg ut av det blå, han har dumpet deg stygt før og, han er IKKE den store kjærligheten din..! Vet du hva du skal gjøre fremover? Du skal fokusere på deg selv, tomrommet etter ham skal du fylle med deg og dine ting, helt sant! Du skal gjøre det som er best for deg, og du skal gjøre det skikkelig. Først tar du deg noen dager på å reagere nå, det er vondt, det river en opp fra innsiden, jeg vet det. Du er 27 år gammel, gi deg selv litt tid til å komme deg på bena, mannen for deg er der ute, han som ser deg når han ser deg, som drukner i dine øyne, han som er der for deg og holder deg i handa, bare fordi det er koselig. Han som elsker deg og ikke gir slipp. Du kommer over dette også.. klem. Anonymkode: 6ed65...d8a Tusen takk, fine du, for så fine og styrkende ord. 16 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Du sier han har dumpet deg flere ganger? Men gjorde du noen endring mellom hver gang? Hvis det ikke skjer endringer, blir det jo bare det samme gamle igjen. Men jeg ser ei meget sterk og tålmodig jente, og så ser jeg ei jente som er fortvilet og har kjærlighetssorg. Har du fått noe svar på hvorfor han gjorde det slutt nå? Ja, han har dumpet meg flere ganger. Jeg har føyd meg noe voldsomt, dansa etter hans pipe, og virkelig gjort alt jeg kan for at han ikke skal bli sint eller lei. Ja, jeg ser det når jeg skriver det, at det er jo egentlig ikke liv laga.. En skal ikke måtte føye seg slik jeg har gjort. Ja, han har bestemt seg for at vi måtte gjøre det slutt. Han kan ikke se for seg at vi kan bo sammen igjen, at vi aldri får tilbake det vi en gang hadde. Jeg mener han er pingle som bare gir opp, og en drit som gjorde som han gjorde. Jeg tror jeg kanskje kjenner litt lettelse, men jeg føler mye skam, veldig mye skam. Igjen har vi gjort det slutt, og igjen må jeg si det til venner og familie. Igjen skal jeg bli dømt og bli spurt "hvor lenge er det til dere er sammen igjen da? Er det faktisk slutt nå?" Ja, jeg håper at dette var siste gangen. Ja, jeg vet vi har vært mye frem og tilbake. Ja, jeg vil flytte vekk herfra for å ikke se han ha det fint med andre damer. Ja, jeg vil fylle hjertet mitt med en annen mann NÅ, ikke vente. Jeg vil bare komme meg videre, finne meg den riktige mannen for meg. Ts Anonymkode: 1d045...260 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #13 Del Skrevet 13. oktober 2019 Jeg har dumpet (altfor) mange kvinnelige partnere/kjærester opp gjennom åra, og min erfaring er at de som regel blir lamslått av skuffelse den første tiden, men at ting som regel går seg til etterhvert — — heldigvis. Anonymkode: 6acfd...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #14 Del Skrevet 13. oktober 2019 Nei, han er nok ikke Mannen. Jeg er ca. like gammel som deg og har nesten en identisk historie ut fra det du skriver. Det har gått noen måneder siden brudd for meg, men han kryper tilbake nå, og jeg har begynt å se på det som patetisk. Dette til tross for at bruddet er vanskelig for meg. Han fortjener meg ikke om han ikke klarer å holde på meg. Det tok litt tid, men jeg har funnet mye glede i venner og det å prøve ut nye ting som jeg har hatt lyst til å prøve før. Jeg liker ikke å si det selv, men det går bedre med tiden, selv om det fortsatt føles helt jævlig Anonymkode: 83960...ee6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #15 Del Skrevet 13. oktober 2019 Ikke tving deg tilbake. Han elsker deg ikke. Er blitt lurt selv så vet hvordan det er. Du må fokusere på ditt liv og glemme han. Han er ikke verdt dine tårer. Det letter som tiden går. Spis sunt, gå deg en tur, vær aktiv med venner ect. Vi må stå i det og være sterke. Anonymkode: 66ccc...bef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. oktober 2019 #16 Del Skrevet 13. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg kanskje kjenner litt lettelse, men jeg føler mye skam, veldig mye skam. Igjen har vi gjort det slutt, og igjen må jeg si det til venner og familie. Igjen skal jeg bli dømt og bli spurt "hvor lenge er det til dere er sammen igjen da? Er det faktisk slutt nå?" Jeg liker deg best fordi du virkelig kjempet for kjærligheten, og du har tålmodighet høyere enn fjell. Desverre må du nok engang fortelle venner og familie om nytt brudd, men vet du hva? De skal ha nok forståelse og vise deg omsorg denne gangen. Det er egentlig best at du selv ser hva du skriver, oppsummert har det bare vært ei mølje. Men som for oss alle, betyr det også ei god erfaring å ta med seg videre. Det er kanskje nå du ser hvordan du ikke skal ha det i et forhold. Jeg ser du har mye kjærlighet som skal ut nå, la noen andre få kjenne på denne kjærligheten du har i hjertet ditt. Jeg skal garantere det er mange menn som vil ha ditt flotte hjerte, men vær kritisk, vær så snill. Du tenker på å flytte fra ting, og det kan jo være et punktum for dine lidelser. Du må ikke gi bort hjertet ditt til hvem som helst nå, du er for sårbar. Men få ut litt "frustrasjon" er bare bra, det distanserer litt av smerten din akkurat nå. Herrefred for ei dame, sympati-klem fra meg💚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #17 Del Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, han er nok ikke Mannen. Jeg er ca. like gammel som deg og har nesten en identisk historie ut fra det du skriver. Det har gått noen måneder siden brudd for meg, men han kryper tilbake nå, og jeg har begynt å se på det som patetisk. Dette til tross for at bruddet er vanskelig for meg. Han fortjener meg ikke om han ikke klarer å holde på meg. Det tok litt tid, men jeg har funnet mye glede i venner og det å prøve ut nye ting som jeg har hatt lyst til å prøve før. Jeg liker ikke å si det selv, men det går bedre med tiden, selv om det fortsatt føles helt jævlig Anonymkode: 83960...ee6 Tusen takk for at du delte dette med meg. Jeg håper det forsetter å gå bra med deg! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke tving deg tilbake. Han elsker deg ikke. Er blitt lurt selv så vet hvordan det er. Du må fokusere på ditt liv og glemme han. Han er ikke verdt dine tårer. Det letter som tiden går. Spis sunt, gå deg en tur, vær aktiv med venner ect. Vi må stå i det og være sterke. Anonymkode: 66ccc...bef Nei, jeg skal ikke tvinge meg tilbake. Og jeg skal heller ikke la han få surra seg inn i livet mitt igjen heller. Sammen er vi sterke! 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Jeg liker deg best fordi du virkelig kjempet for kjærligheten, og du har tålmodighet høyere enn fjell. Desverre må du nok engang fortelle venner og familie om nytt brudd, men vet du hva? De skal ha nok forståelse og vise deg omsorg denne gangen. Det er egentlig best at du selv ser hva du skriver, oppsummert har det bare vært ei mølje. Men som for oss alle, betyr det også ei god erfaring å ta med seg videre. Det er kanskje nå du ser hvordan du ikke skal ha det i et forhold. Jeg ser du har mye kjærlighet som skal ut nå, la noen andre få kjenne på denne kjærligheten du har i hjertet ditt. Jeg skal garantere det er mange menn som vil ha ditt flotte hjerte, men vær kritisk, vær så snill. Du tenker på å flytte fra ting, og det kan jo være et punktum for dine lidelser. Du må ikke gi bort hjertet ditt til hvem som helst nå, du er for sårbar. Men få ut litt "frustrasjon" er bare bra, det distanserer litt av smerten din akkurat nå. Herrefred for ei dame, sympati-klem fra meg💚 Fytti, for en hyggelig person du er! Tusen hjertelig takk for fine ord, støtte og væremåten din!! -- Nå nærmer det seg 12 timer siden bruddet, og jeg ligger å er skikkelig sint på han og hele situasjonen. Jeg er så sint at jeg ikke får sove. Han er en skikkelig tulling, som synes det er greit å planlegge å gjøre det slutt med noen. Planlegge det så fint at han fikk sove med meg en siste gang, uten at jeg viste at det vsr siste gangen. Jeg kjenner jeg blir skikkelig sint når jeg ser fjeset hans si ordene, når han ble snurt fordi jeg ikke ville gi han en hade klem. Faen skal jeg klemme på han for? Hva får jeg ut av det? Jeg kjenner jeg blir forbanna når jeg tenker at han tror sikkert at jeg vil prøve å få han tilbake, at han har meg rundt lille fingeren. Nei, vet du! Jeg ga deg all kjærligheten kroppen min klarte, jeg ga deg hele mitt hjerte, jeg ga deg livet mitt. Du spytta på det, tråkket på det og kasta det vekk som ingenting alt for mange ganger. Denne gangen venter jeg ikke, denne gangen får du meg ikke tilbake. Nei, denne gangen går jeg videre. Denne gangen er jeg ferdig, jeg skal finne han som tar meg i mot slik jeg tok deg i mot. Og du, din lille dust, jeg håper du vil kjenne på anger når du ser meg lykkelig med min fine mann. Ts Anonymkode: 1d045...260 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. oktober 2019 #18 Del Skrevet 13. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er en skikkelig tulling, som synes det er greit å planlegge å gjøre det slutt med noen. Planlegge det så fint at han fikk sove med meg en siste gang, uten at jeg viste at det vsr siste gangen. Ubegripelig stygt, hjerteløst og egoistisk gjordt. Blir målløs akkurat nå... 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg blir skikkelig sint når jeg ser fjeset hans si ordene, når han ble snurt fordi jeg ikke ville gi han en hade klem. Faen skal jeg klemme på han for? Hva får jeg ut av det? Faktisk bra du kjenner på sinnet, han fortjener ikke ei så god dame som du er... 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vet du! Jeg ga deg all kjærligheten kroppen min klarte, jeg ga deg hele mitt hjerte, jeg ga deg livet mitt. Du spytta på det, tråkket på det og kasta det vekk som ingenting alt for mange ganger. Tror aldri han har sett hvor vakker du er innvendig. Han har nettopp trampet på et hjerte, som en mann er villig til å gå gjennom flammene for. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du, din lille dust, jeg håper du vil kjenne på anger når du ser meg lykkelig med min fine mann. Yes, endelig ser du jævelskapen i øynene, jeg krysser alt jeg har for at ønsket ditt skal oppfylles🤞🤞💚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. oktober 2019 #19 Del Skrevet 13. oktober 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fytti, for en hyggelig person du er! Tusen hjertelig takk for fine ord, støtte og væremåten din!! Ååå takk jeg glemte den🙈Jeg hadde ikke hjerte til å se deg lide i kveld, sånn er det å ha omsorgshjerte❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #20 Del Skrevet 13. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er jo en drittsekk mot deg, jenta mi. Han førte deg bak lyset og dumpet deg ut av det blå, han har dumpet deg stygt før og, han er IKKE den store kjærligheten din..! Vet du hva du skal gjøre fremover? Du skal fokusere på deg selv, tomrommet etter ham skal du fylle med deg og dine ting, helt sant! Du skal gjøre det som er best for deg, og du skal gjøre det skikkelig. Først tar du deg noen dager på å reagere nå, det er vondt, det river en opp fra innsiden, jeg vet det. Du er 27 år gammel, gi deg selv litt tid til å komme deg på bena, mannen for deg er der ute, han som ser deg når han ser deg, som drukner i dine øyne, han som er der for deg og holder deg i handa, bare fordi det er koselig. Han som elsker deg og ikke gir slipp. Du kommer over dette også.. klem. Anonymkode: 6ed65...d8a Jeg er ikke TS, men jeg leste svarer ditt og synes at det var utrolig fint. Har selv postet på Kvinneguiden i perioder da livet mitt har vært kaos og jeg ikke har noen å prate med. Er veldig takknemlig for sånne som deg, som tar deg tid til å skrive fine ting til mennesker i krise. Er forøvrig helt enig i alt du skriver. Dette er en vond situasjon, men TS er reflektert og kommer til å klare dette. Nå må hun fokusere på seg selv, og bygge seg opp igjen mentalt. Anonymkode: 85bfa...e00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå