Andy2029 Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg har en 12åring som har såååå lyst til å farge håret rosa, men jeg har liksom ikke lyst til å måtte bleke håret først. Håret er mørk blond, er eneste utvei bleking? Håret er ikke så langt, kanskje det ikke er like skummelt å bleke det da..? Tenker liksom hvis man gjør det selv og det går helt galt, da får man jo bare klippe det kort, det gror jo ut igjen.. Noen tips til hvordan vi kan gjøre det? Noen andre alternativer til farging? Har nekta i over to år pga jeg ikke har lyst til å ødelegge håret, men nå er visst ikke spray er godt nok lenger..
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Det er vel ikke en 12-åring som bestemmer om spray er godt nok lenger eller ikke? Hva med de fargene fra colorista som gradvis vaskes ut? Anonymkode: 864a1...3c5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Du bør i alle fall ikke sette i gang hjemme og bleke håret til 12 åringen selv! Dette lar du en profesjonell ta seg av. Holder du på hjemme kan du i verst fall risikere å svi av alt håret så det ramler av og hun blir skallet etterpå. La henne eksprimentere med rosa hår. Ingen ser to ganger på det nå for tiden. Datteren til et vennepar av oss farget håret sitt grønt og begynte å sminke øynene knallhardt med svart. En fase. Nå ser hun helt normal ut igjen :- ) Anonymkode: 5c084...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå