Gjest loveli Skrevet 13. oktober 2019 #21 Skrevet 13. oktober 2019 Bestiller take away sushi 1 - 2 ggr pr mnd. Spiser ute som en sosial aktivitet opptil 1 gang i uka.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #22 Skrevet 13. oktober 2019 Spiser middag på restaurant/café ca to til fire ganger i måneden, kjøper mat for å ta med hjem et par ganger i året, og bestiller aldri mat med levering hjem. Foretrekker å mekke maten min selv, men noen ganger må jeg gjøre det mer lettvint. Anonymkode: d6428...ac8
PallePalle Skrevet 13. oktober 2019 #23 Skrevet 13. oktober 2019 Nei ikke ofte, 3-4 ganger i året. Jeg har nesten litt prinsipp at jeg bare spiser på steder som lager bedre mat enn jeg gjør selv.. og det blir dyrt så jeg tar meg ikke råd til det særlig ofte. Ferier i utlandet er unntak, da spiser jeg mer ute og er ikke like nøye på nivået
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #24 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg har en indisk i nabolaget som er helt fantastisk. Bestiller derfra en gang i måneden, kanskje. Spiser ellers på restaurant månedlig med jobb (gratis for meg) og går på sosiale ting med venner på restaurant kanskje 6-8 ganger årlig. Anonymkode: 5f302...ddd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #25 Skrevet 13. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har en indisk i nabolaget som er helt fantastisk. Bestiller derfra en gang i måneden, kanskje. Spiser ellers på restaurant månedlig med jobb (gratis for meg) og går på sosiale ting med venner på restaurant kanskje 6-8 ganger årlig. Anonymkode: 5f302...ddd Ferier kommer selvsagt i tillegg, da spiser man jo ute hele tiden. Anonymkode: 5f302...ddd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #26 Skrevet 13. oktober 2019 Kan ikke lage mat, hater å lage mat.. så ja, blir en del take away og restaurant. Anonymkode: 9370d...6e1
Gjest #Rasshøl Skrevet 13. oktober 2019 #27 Skrevet 13. oktober 2019 Av og til, men det går måneder i mellom hver gang. Bestiller jeg take-away, er det pizza.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #28 Skrevet 13. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ferier kommer selvsagt i tillegg, da spiser man jo ute hele tiden. Ja, selvsagt. Anonymkode: c0c2f...a56
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #29 Skrevet 13. oktober 2019 Spiser ute omtrent kun på ferie, når jeg ikke har kjøkken tilgjengelig. Har kanskje lunsj ute en gang hver andre eller tredje måned. Spinndyrt her! Blir omtrent 300kr den ene gangen, det er nesten middag for en uke her! Anonymkode: 078cf...7f9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #30 Skrevet 13. oktober 2019 Take away for å spise hjemme: flere år siden sist(utenom ferie) Anonymkode: 078cf...7f9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #31 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg spiser ute/bestiller take away som regel hver uke. Elsker god mat og kan gjerne bruke 2-3000 på en middag ute for meg og mannen. Anonymkode: 400d8...130 1
Illuminatum Skrevet 14. oktober 2019 #32 Skrevet 14. oktober 2019 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er vanlig? Anonymkode: 8dc5c...d16 Spiser ute minst en gang i uken. Endret 14. oktober 2019 av Illuminatum Skriveleif
Alvario Skrevet 14. oktober 2019 #33 Skrevet 14. oktober 2019 Reiser mye og spiser derfor ofte på restaurant og liker å teste ut forskjellig lokal mat. Sånn ellers trives vi godt hjemme/på hytta og vi elsker begge å lage mat. Synes veldig ofte når vi kjøper noe take-away eller spiser på restaurant at vi like gjerne kunne laget noe bedre selv. Av og til blir det jo likevel mat ute, men da helst pga den sosiale settingen og de vi er sammen med. Vi har ett veldig høyt matbudsjett, men det er noe vi vil prioritere både i forhold til kvaliteten på maten og ikke minst næringsinnholdet. 1
Jordbæra Skrevet 14. oktober 2019 #34 Skrevet 14. oktober 2019 Så sjeldent som en gang i mnd lager jeg ikke middag, da bestiller vi heller hjem. Det blir kanskje en gang i året at vi spiser ute på restaurant.
Jordbæra Skrevet 14. oktober 2019 #35 Skrevet 14. oktober 2019 15 timer siden, loveli skrev: Bestiller take away sushi 1 - 2 ggr pr mnd. Spiser ute som en sosial aktivitet opptil 1 gang i uka. Nå fikk jeg lyst på sushi!
Påkrevd Skrevet 14. oktober 2019 #36 Skrevet 14. oktober 2019 Take away spiser jeg så og si aldri. Kan gå år mellom hver gang. Mye hyggeligere å gå på restaurant hvis jeg først skal betale for at noen lager maten for meg. Ca. 3-4 restaurantmiddager og en håndfull lunsjer ute i måneden.
bergenser Skrevet 14. oktober 2019 #37 Skrevet 14. oktober 2019 Spiser kanskje ute en til to ganger i måneden. To ganger i måneden max. Jeg og min kjære er særboere, så det å kunne gå ut å spise sammen av og til er en fin ting vi to gjør sammen bare oss to som date-night. Men varierer litt hvor vi går å spiser, og vi bytter på hvem det er som betaler, alt ettersom hvem det er som har best økonomi for øyeblikket. Det er såklart noen måneder vi ikke går ut å spiser i det hele tatt, men da gjør vi gjerne andre ting. Take-away varierer veldig. Kan gå 6 måneder mellom hver gang, eller det kan være en gang i uken noen perioder. Nå har nettopp vi begge strevd med noen hefitge forkjølelser, så ingen av oss har hatt noe særlig med overskudd til noe som helst utenom å dukke opp på jobben og gjøre arbeidet vårt. Så har vi ligget som slakt hos meg resten av tiden. Så har blitt en del pizzabakeren pizza på oss de siste to ukene, som vi har tatt med hjem. Men et godt måltid ute innimellom, det er bare digg.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #38 Skrevet 14. oktober 2019 Nope. Nesten aldri. Spiser kanskje ute annenhver måned , men da tar bare med hjem. Ofte går det lengre enn det også.. Kanskje 3 måneder... Anonymkode: a6066...d41
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #39 Skrevet 14. oktober 2019 Aldri etter at jeg begynte med lavkarbo. Det er jo nesten ikke mulig å spise ute, kanskje med unntak av salatbaren på Spar... Anonymkode: c0c2f...a56
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #40 Skrevet 14. oktober 2019 Take away, aldri. Bor på bygda, så ikke ett alternativ engang. Spiser ute når vi har ferie, kanskje. Ikke bare bare å få til med barn. Ellers er jeg glad i å lage mat selv, og kjøper mye heller gode råvarer. Anonymkode: 0b76d...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå