Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Mobil hacking og nakenbilder!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lett er det egentlig at mobilen blir hacket? Er det flere som har nakenbilder av seg selv osv på telefonen? Burde man ikke egentlig være litt forsiktig med hva man tar bildet av?

Anonymkode: e54d1...c4e

Skrevet

Jeg tror nok nakenbilder hadde vært det siste man burde bekymre seg for. Mange har mobilbank på app. BankID app og slike ting, det er det man burde bekymre seg for. 
Frykt for nakenbilder er mer for kjendiser. Det er ingen som vil hacke din mobil for å få tak i dine bilder. Det er det kun bekjente som vil gjøre og ikke fremmede. Fremmede går for verdier, som bankid og personnummer. 

Anonymkode: d7556...72e

• Liker 4
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Mobilen laster ofte opp bilder til skytjenester som iCloud og lignende - for backup. Da mister man ikke bildene selv om mobilen skulle bli ødelagt eller stjålet. Det er mer vanlig at disse tjenestene blir hacket fordi folk har svake passord her. Aktiver tofaktorautentisering. Det vil si at du må logge inn med både passord og f.eks. en sms til mobilen, eller lignende.

Skrevet

Er det vanlig at folk har nakenbilder av seg selv på mobilen altså? Hva er det dere driver med egentlig 🤣

Anonymkode: 7905f...b90

Gjest Familytree
Skrevet

Det er enkelt å hacking av en mobilen hvis du har tilgang til en Facebook-konto eller selve telefonen. Tror du noen vil være interessert i bildene dine eller ha angst for nakenhet? 

Bruk en bedre antivirus

Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet (endret)

Jeg har ett nakenbilde av meg selv på mobilen, og det er tatt akkurat i det datteren min entret denne verdenen ut gjennom min vagina. Hvis noen skulle finne på å hacke mobilen min FOR å anskaffe nakenbilder, værsågod :) Håper bildet var visuelt nok. Mer nakent får du det ikke 🤪

Endret av BangersBeans&Mash
Skrevet
På 14.10.2019 den 16.11, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at folk har nakenbilder av seg selv på mobilen altså? Hva er det dere driver med egentlig 🤣

Anonymkode: 7905f...b90

Viser dem frem til venner og familie, og folk man kommer i prat med på bussen, feks!?

Anonymkode: d7e8e...406

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...