Gå til innhold

samvær på juletiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er alenemor, og barnets far er sjeldent inni bildet og nå får han støtte samvær via familievern 1 gang i uken. siden  han  får ikke ha barnet alene. 

og da tok barnefaren opp temaet om jul neste år (tidlig enda) kan far bare kreve og ha barnet neste år i jul? for barnet er da fortsatt ikke blitt 2 år og blir ny avtale i tinghus neste år

Anonymkode: 82f87...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da svarer du bare at det blir dere enige om neste år på denne tiden. 

• Liker 7
Skrevet

Du fikk jo svar på dette i den andre tråden om det samme..

Anonymkode: 4d5ad...552

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor får han ikke være med barnet alene? Og hvorfor har han ikke mer samvær? Omså med deg. 

Anonymkode: a3742...92d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får han ikke være med barnet alene? Og hvorfor har han ikke mer samvær? Omså med deg. 

Anonymkode: a3742...92d

barnevernet mener han ikke er god nokk omsorgsperson for og ha henne alene og sakkyndige har selv sakt at det holder med samvær 1 gang i uken

• Liker 1
Skrevet

Du sier til han at når det fungerer med samvær uten tilsyn, og samværet er godt etablert ( slik at barnet kjenner han), er du villig til  til å drøfte høytider med han. Dit kommer ikke til å skje til jul, for å si det slik. Men virk åpen og imøtekommende, slik at han slapper av. 

Anonymkode: 66843...d82

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du sier til han at når det fungerer med samvær uten tilsyn, og samværet er godt etablert ( slik at barnet kjenner han), er du villig til  til å drøfte høytider med han. Dit kommer ikke til å skje til jul, for å si det slik. Men virk åpen og imøtekommende, slik at han slapper av. 

Anonymkode: 66843...d82

er mest jeg som ikke klarer og slappe av pga han krever dette når han har vært 5 måneders fravær fra barnets liv uten og sende melding eller noe som helst.. og føler barnet er for lite for overnatting og alene jul med far, føler meg ikke trygg på han:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...