Gå til innhold

Tiltrekkende med håndverker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vil gjerne fortelle om en hendelse jeg hadde her om dagen. Jeg jobber som rørlegger, er 22 år,186 høy og relativt mørk i håret. Vil si jeg er godt trent, da jeg driver med både vektløfting og kondistrening flere ganger i uka. 

Greia var at jeg skulle hjem til en dame på en helt vanlig servicejobb ( tett avløp på badet)

Først er jeg på en kjapp befaring hjemme hos henne, og så hvva jeg skulle gjøre. Kjempehyggelig dame, og jeg sier jeg kommer straks igjen.

Når jeg kommer igjen og hun åpner, så står hun der i bare nattkjole... Klokken er vel rundt 13.30, og hun viste jeg kom. Ble jo middels sagt litt sjokkert, men måtte jo bare opptre på vanlig måte. Gjorde alt jeg kunne under hele jobben for å ikke gjøre situasjonen klein mens jeg jobba, og takket ja til en kopp kaffe mens jeg holdt på. Man så godt at det var gjennomtenkt det hun hadde på under nattkjolen. Hun spurte meg aldri rett ut, men det var veldig tydelig både på kroppspråket og holdningen. Under hele jobben var hun aldri lengre unna en 2 meter.

Jeg er veldig klar over at det er lagd mye "filmer" om dette her, men er dette en reel tanke mange kvinner her inne har? Det er første gangen jeg opplevde det, og selvfølgelig frister det meg, men man opptrer jo profesjonelt og seriøst. Flott dame, rundt 40-45, og hun hadde aldri hatt problem med å få seg noe annet om det var det det sto på.

Vil gjerne høre fra dere som tenker som henne eller har gjort det, hva er det som er så tiltrekkende med håndverkeren som kommer hjem? Noen som har opplevd å få napp?

Anonymkode: 30bad...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tett avløp på badet

Er ikke det bare å bruke Mudin da, det må jo du vite som er "rørlegger"😂

Anonymkode: 8e73d...e10

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Vil gjerne fortelle om en hendelse jeg hadde her om dagen. Jeg jobber som rørlegger, er 22 år,186 høy og relativt mørk i håret. Vil si jeg er godt trent, da jeg driver med både vektløfting og kondistrening flere ganger i uka. 

Greia var at jeg skulle hjem til en dame på en helt vanlig servicejobb ( tett avløp på badet)

Først er jeg på en kjapp befaring hjemme hos henne, og så hvva jeg skulle gjøre. Kjempehyggelig dame, og jeg sier jeg kommer straks igjen.

Når jeg kommer igjen og hun åpner, så står hun der i bare nattkjole... Klokken er vel rundt 13.30, og hun viste jeg kom. Ble jo middels sagt litt sjokkert, men måtte jo bare opptre på vanlig måte. Gjorde alt jeg kunne under hele jobben for å ikke gjøre situasjonen klein mens jeg jobba, og takket ja til en kopp kaffe mens jeg holdt på. Man så godt at det var gjennomtenkt det hun hadde på under nattkjolen. Hun spurte meg aldri rett ut, men det var veldig tydelig både på kroppspråket og holdningen. Under hele jobben var hun aldri lengre unna en 2 meter.

Jeg er veldig klar over at det er lagd mye "filmer" om dette her, men er dette en reel tanke mange kvinner her inne har? Det er første gangen jeg opplevde det, og selvfølgelig frister det meg, men man opptrer jo profesjonelt og seriøst. Flott dame, rundt 40-45, og hun hadde aldri hatt problem med å få seg noe annet om det var det det sto på.

Vil gjerne høre fra dere som tenker som henne eller har gjort det, hva er det som er så tiltrekkende med håndverkeren som kommer hjem? Noen som har opplevd å få napp?

Anonymkode: 30bad...d28

Ikke akkurat håndverker, men hadde jobb med mye hjemmebesøk tidligere. På 80-tallet var det mye me hjemmeværende middeladrende husmødre enn det er i dag. For å si det sånn ; Som relativt ung, og med middels atletisk kropp så fikk man av og til "napp" ja.    😁

Anonymkode: 069dc...87e

• Liker 1
Skrevet

Er vel allment kjent at det finnes kvinner som er tiltrukket av håndverkere. Selv er jeg snekker og opplevde når jeg var i 20 årene mange ganger at spesielt kvinner over 40 prøvde seg, og noen klarte det...haha Nå når jeg er i 50 årene har det snudd så nå er det kvinner i 20 årene som prøver seg. Virker som om at unge kvinner i dag er mye mer frigjort og vet hva de vil ha og ikke minst tør å gi utrykk for det så det har blitt en del kos opp igjennom årene 😉 

Anonymkode: 36876...daf

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal på date med snekker😂😂😂. Tror d går bedre😁😁

Anonymkode: 24224...9f3

Skrevet

Flotte fantasier gutter ;)

Anonymkode: 3b785...bb8

Skrevet

Jeg har ein rørlegger som eller 😉 Skulle gjerne hatt han på en jobb hjemme 😅

Anonymkode: e194f...72d

Skrevet

*elsker

Anonymkode: e194f...72d

Skrevet

Normalt bryr jeg meg ikke om håndtverkere men jeg hadde også ei som skulle fikse toalettet. Hun var vel litt under 30 og hadde en fantastisk kropp. Jeg kunne ikke gå fra hun mens hun jobba. Jeg hadde gjerne stilt opp jeg men turte ikke ta noe initiariv. Redd for at hun skulle opplevd det som trakassering eller lignende hvis hun ikke var interessert.

Så dere håndtverkere, oppleves det som trakassering hvis kundene på en pen måte signalerer at de har mulighet for noe mer hvis de er interessert?

Anonymkode: f9bc1...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...