Gå til innhold

Kan en mann få utløsning av andre sterke følelser som ikke er seksuelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt på dette i det siste, folk sier så mye, og man må ofte ta ting med en klype salt, men for ikke lenge siden fortale mannen min meg om en kompis av ham som påsto at han hadde fått spontan utløsning under en scene i en actionfilm. Det var ikke det spor opphissende for ham seksuelt, men scenen var veldig intens, og ga ham høy puls, og så kom en liten sprut i underbuksa hans. Han fikk ikke orgasme heller, men utløsning skjedde. Dersom det kompisen hans påstår er sant, da. 

Har noen her hørt om, eller kjenner noen til dette fenomenet? Jeg synes det høres litt utrolig ut, men kroppen er en rar ting. :)

Anonymkode: cced4...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er sikkert mulig, fordi mange er skrudd sammen på rare måter, men vanlig er det nok ikke. 

Anonymkode: cdba0...929

Skrevet

Høres ut som en fortelling om en ekstremt singel gutt, som blir så ivrig når han ser en guttefilm, at han kommer borti pikken. Fotballspillere står ofte og runker ubevisst på sidelinjen (i hvert fall ubevisst nok til at de ikke tenker på kamera og slekt og venner som ser på) når de står og venter ivrig på at de skal byttes inn.

Anonymkode: c483a...2bf

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en fortelling om en ekstremt singel gutt, som blir så ivrig når han ser en guttefilm, at han kommer borti pikken. Fotballspillere står ofte og runker ubevisst på sidelinjen (i hvert fall ubevisst nok til at de ikke tenker på kamera og slekt og venner som ser på) når de står og venter ivrig på at de skal byttes inn.

Anonymkode: c483a...2bf

Haha, mye stemmer bra ja, han har vært singel en god stund og er over middels begeistret for "guttefilmer". :ler: 

Skrevet

Har hørt noen få historier om menn som spontant skal ha kommet av å ha sett et ikke-erotisk maleri eller noe sånt, men jeg synes det virker litt søkt, for å være ærlig. Men folk er jo som kjent forskjellige. Er uansett glad for at jeg ikke fyrer av så lett selv. Det må jo være både pinlig og upraktisk å plutselig rykke til i en kraftig orgasme når du står og graver i frossendisken på Meny, liksom. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Akhenaton skrev:

Har hørt noen få historier om menn som spontant skal ha kommet av å ha sett et ikke-erotisk maleri eller noe sånt, men jeg synes det virker litt søkt, for å være ærlig. Men folk er jo som kjent forskjellige. Er uansett glad for at jeg ikke fyrer av så lett selv. Det må jo være både pinlig og upraktisk å plutselig rykke til i en kraftig orgasme når du står og graver i frossendisken på Meny, liksom. 

Jøss, det må ha vært et veldig bra maleri. :P Hehe, ja det ville vært søkt. "Oi! Halv pris på laks! Åååååhhh!" :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...