Gå til innhold

Jakten på gode og bra mennesker! Hjelp meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt desillusjonert en periode. Uinspirert. Fordi det er så mange råtne og primitive "meninger" og synsing. Så jeg startet jakten på gode mennesker i april 2019. 

Jeg har funnet noen. De som virkelig inspirerer. Favoritten min akkurat nå et Jonna Jinton. Hun er bare så...ekte og varm. Hun vil så gjerne dele, og er en oppriktig ydmyk person. For de som ikke vet hvem hun er, så er hun den som rømte fra sivilasjonen, og bor nord i Sverige med en veldig sjarmerende (Han er såå nerd og sjarmerende) kjæreste.

Vet om flere. Men kan dere dele deres favoritter her? Kommer til å undersøke alle jeg ikke vet noe om! Så kom med anbefalinger!  

Ps Det er søndag. Du har tid til å respondere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kg er et mørkt hull 

🙂

• Liker 2
Gjest ByeByeLove
Skrevet

I frykt for å bli stemplet som narsissist vil jeg lansere meg selv. Look no further.

Skrevet
11 minutter siden, Kognosøren skrev:

I frykt for å bli stemplet som narsissist vil jeg lansere meg selv. Look no further.

Gi f i frykt. Har ikke notert meg deg. Har ikke sett brukernavnet før? Men heier på deg. Vet ikke om du sender sånne glinsende vibber men, du kan være en kul bruker som faktisk inspirerer. Å lansere seg selv syns jeg i utgangspunktet er 👍

Skrevet

Tja

- Gigi Young

- Bridget Nielsen

- Matt Kahn

- Amanda Flaker

- Phil Good

- Amanda Ellis

Anonymkode: 0d81b...521

• Liker 1
Skrevet

Albert Schweitzer

Maximillian Kolbe

Anonymkode: e4c91...598

• Liker 1
Skrevet

Apetor. Har kanal på youtube. Over 600000 følgere.

Anonymkode: 97f3a...32e

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Hvem prøver du å oppsøke? Kjendiser som lever av å være inspiratorer? Vær lyset i mørket selv, hvis du har mistet troa på alle andre. Vær en god venn, kjæreste, datter, mor, hva nå du er. Finn svarene du søker i bøker. I smilet på et lite barn. I samtaler med mennesker i nærmiljøet ditt. En gammel slektning. Nabo. Venn. 

Anonymkode: 875e3...587

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Hvem prøver du å oppsøke? Kjendiser som lever av å være inspiratorer? Vær lyset i mørket selv, hvis du har mistet troa på alle andre. Vær en god venn, kjæreste, datter, mor, hva nå du er. Finn svarene du søker i bøker. I smilet på et lite barn. I samtaler med mennesker i nærmiljøet ditt. En gammel slektning. Nabo. Venn. 

Anonymkode: 875e3...587

Mista egentlig ikke troa på alle andre. Det var derfor jeg startet å lete. Fordi jeg visste de var der 🙂 og her. 

Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg er der at vi lærer hele livet. Vi bør bli bedre og bedre om vi innser det? 

Jeg er ikke introvert. Jeg får inspirasjon utenfra. Tror det er grunnen til at jeg leter videre  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...