Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Intrs. forskningstudie avslører at mange kvinner velger å leve i "Sølibat" på grunn av høye krav og forventninger til sexen. Nå har det vel aldri vert noen hemmlighet at mange både kvinner og menn kan leve utmerket godt saman utan at de avhengi av sexen. Problemene oppstår gjerne der den eine part er sexavhengi medan den andre part ikkje føler tilsvarende same behovet for sex. Undres på hvordan kvinner takler ulikt sexbehov, og om dere som lever saman m/ partner noen gang har vert inne på tanken om sexfaste ? Det er vel ingen tvil om at mange unge (og da spesielt jenter ) idag føler eit forventningspress om å vera sexuelt aktive og attraktive, og kanskje fører dette forventningspresset igjenn til psykisk sykdom m.m. ? Endret 13. oktober 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym Bruker said: mange kvinner velger å leve i "Sølibat" på grunn av høye krav og forventninger til sexen Men hvilke krav og forventninger til prestasjon har kvinner på seg da? Annet enn å faktisk ha sex? Anonymkode: d3a60...efb 3
Gjest Paramount Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Tror forventningene er realistiske, og til å leve med, i de aller fleste tilfeller, dersom du har sex med en du elsker.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 Som poly, syns jeg vi har løst det ganske greit! 😃 Ikke at jeg tror vi har veldig forskjellig sexlyst, men jeg er en del syk. jeg kunne aldri tenke meg å leve uten sex 😮 Sex er jo fantastisk! Anonymkode: d5861...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå