Gjest Fregner Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Foruten brunt, hvilken farge er fin til helt klare, blå øyne? Er rødhåret og har typisk lys hud..
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Diverse aprikostoner, fersken og beige, kanskje? Jeg har blågrønne øyne, og kjøpte akkurat en kjempefin beigerosa øyenskygge fra Clinique. Color Surge Eyeshadow i fargen 207 Apricot Spice. Kostet 150,-, og sitter veldig godt. I samme serie finnes veldig mange farger som sikkert hadde passet deg godt.
Gjest Fregner Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Takk! Aprikos har aldri falt meg inn egentlig, men du sier noe.. Kanskje jeg skulle prøvd det, er jo ypperlig til sommeren! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Og så passer det både til blek og brun hud, synes jeg Forresten, hvis du har lyst på litt luksus, har Chanel en flott kvartett som heter Spice. Der har du tre aprikos/rosaaktige farger, og en mørk brun. Koster rundt 400.
Gjest Fregner Skrevet 22. mai 2005 #5 Skrevet 22. mai 2005 Den høres jo nyyydelig ut! Men da må jeg vente til skattepengene kommer, og det er jo leenge til! Hm, skal ta meg en runde og kikke litt, kanskje jeg blir fornøyd med noen billigere.. Men takk for tips!
Nella Skrevet 22. mai 2005 #6 Skrevet 22. mai 2005 Har samme farger som deg og ble anbefalt endel forskjellige lillatoner. Og grønn. Og litt rosaaktige farger.
lene24 Skrevet 22. mai 2005 #7 Skrevet 22. mai 2005 Lilla og rosa toner er perfekt for klare blå øyne - de kommer veldig fint frem:) Grønt er også flott!!
Gjest Coral Skrevet 22. mai 2005 #8 Skrevet 22. mai 2005 Bronsefarger er også fint og fremmer blå øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå