Princess Peach Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Jeg gifter meg i slutten av juli, og ting begynner nå å ta form inne i hodet mitt. Men nå er jeg ute etter "det lille ekstra" som gjør vårt bryllup til noe som gjestene (og brudeparet, selvfølgelig) kommer til å huske. Noe litt spesielt, som en symbolsk handling eller noe... Noen som har forslag?
Søta Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Så på en amrikansk internettside at de hadde en lysestake med 3 lys - to vanlige lys og et kubbelys i midten. Etter at brudeparet er gift tenner de kubbelyse med hver sitt lys samtidlig... To blir til en... Ellers er det jo noen som har nevnt at alle tenner et telys hver og former et hjerte av de...
Gjest Tassen Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 jeg leker litt med tanken om å gjøre følgende i vårt bryllup: Etter at brudebuketten er bundet sammen, vil floristen putte to ekstra blomster i buketten. Når jeg går opp kirkegulvet, tar jeg ut den ene blomsten og gir den til min mor og den andre blomsten til min kommende svigermor. Jeg synes dette er en ganske søt tanke, og jeg tror både min mor og svigermor vil sette pris på gesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå