AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Virker som at «alle» har ett eller annet de tenner ekstra på. En kink som flere sier. Det har ikke jeg, og begynner og lure på om det er normalt. Jeg kan skjenne lyst sånn helt uten videre, men da er det ikke en tanke eller gjenstand som har påvirket meg. Bare tanken på sex liksom.. Drev og sextet med en fyr der han fortalte meg om alle sine lyster, fantasier/fetisjer. Synes det var mye han tente på. Men jeg har INGEN! Har ikke en spesiell fantasi som tenner meg ekstra en gang. Er dette normalt? Skulle nesten ønske jeg hadde «noe» som kunne trigge lysta i perioder der sexlysta er på bånn.. Men neida.. Anonymkode: f04ce...e1e 2
SpringYard Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som at «alle» har ett eller annet de tenner ekstra på. En kink som flere sier. Det har ikke jeg, og begynner og lure på om det er normalt. Jeg kan skjenne lyst sånn helt uten videre, men da er det ikke en tanke eller gjenstand som har påvirket meg. Bare tanken på sex liksom.. Drev og sextet med en fyr der han fortalte meg om alle sine lyster, fantasier/fetisjer. Synes det var mye han tente på. Men jeg har INGEN! Har ikke en spesiell fantasi som tenner meg ekstra en gang. Er dette normalt? Skulle nesten ønske jeg hadde «noe» som kunne trigge lysta i perioder der sexlysta er på bånn.. Men neida.. Anonymkode: f04ce...e1e Jeg er nok over snittet glad i sex, men jeg har absolutt ingen fetisjer. Jeg tror ikke at det ene er noe mer unormalt enn det andre. 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som at «alle» har ett eller annet de tenner ekstra på. En kink som flere sier. Det har ikke jeg, og begynner og lure på om det er normalt. Jeg kan skjenne lyst sånn helt uten videre, men da er det ikke en tanke eller gjenstand som har påvirket meg. Bare tanken på sex liksom.. Drev og sextet med en fyr der han fortalte meg om alle sine lyster, fantasier/fetisjer. Synes det var mye han tente på. Men jeg har INGEN! Har ikke en spesiell fantasi som tenner meg ekstra en gang. Er dette normalt? Skulle nesten ønske jeg hadde «noe» som kunne trigge lysta i perioder der sexlysta er på bånn.. Men neida.. Anonymkode: f04ce...e1e Alle må strengt tatt ikke ha en fetish. For meg er det jeg tenner mest på «lyder»; stønning fra mannen. Noe som er kanskje litt ironisk da jeg er helt stille selv 😅😂 Men kan dette akkurat kalles en fetish da? Føler ikke akkurat det, men det er det som tenner meg. Anonymkode: db1d9...74f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 Det begynner å bli komisk når det normale har blitt unormalt. Slapp av, det er ingenting i veien med deg. Fetisjer kommer fra ubearbeidede opplevelser/traumer som man ikke har gjenintegrert. Så ta det som et godt tegn. Anonymkode: ba902...ca8 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 Fetisjer er jo patologi, at man gjør seg avhengig av objekter og situasjoner for å oppnå tenning. Absolutt ingenting å trakte etter. Trist at folk må ha gummistøvler og regnfrakk på for å ha et et seksualliv. Anonymkode: f4ed1...6ea 4
Jegerikkeminskyld Skrevet 13. oktober 2019 #6 Skrevet 13. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det begynner å bli komisk når det normale har blitt unormalt. Slapp av, det er ingenting i veien med deg. Fetisjer kommer fra ubearbeidede opplevelser/traumer som man ikke har gjenintegrert. Så ta det som et godt tegn. Anonymkode: ba902...ca8 Interessant, men hvor har du det fra? Jeg har aldri brydd meg om fetisjer ettersom jeg heller ikke har noen så har aldri tenkt over at de kan stamme fra annet enn at man rett og slett liker spesielle ting.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #7 Skrevet 13. oktober 2019 4 minutter siden, Jegerikkeminskyld said: Interessant, men hvor har du det fra? Jeg har aldri brydd meg om fetisjer ettersom jeg heller ikke har noen så har aldri tenkt over at de kan stamme fra annet enn at man rett og slett liker spesielle ting. Sikkert inflasjon i fetisjbegrepet, forskjell mellom å "like" og å være "avhengig" av objekter for å få tenning. Det ene er krydder, det andre er patologi. Anonymkode: f4ed1...6ea 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #8 Skrevet 13. oktober 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som at «alle» har ett eller annet de tenner ekstra på. En kink som flere sier. Det har ikke jeg, og begynner og lure på om det er normalt. Jeg kan skjenne lyst sånn helt uten videre, men da er det ikke en tanke eller gjenstand som har påvirket meg. Bare tanken på sex liksom.. Drev og sextet med en fyr der han fortalte meg om alle sine lyster, fantasier/fetisjer. Synes det var mye han tente på. Men jeg har INGEN! Har ikke en spesiell fantasi som tenner meg ekstra en gang. Er dette normalt? Skulle nesten ønske jeg hadde «noe» som kunne trigge lysta i perioder der sexlysta er på bånn.. Men neida.. Anonymkode: f04ce...e1e Det er normalt å være normal. Din seksualitet er din seksualitet og det du beskriver er helt normalt. Anonymkode: 56765...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #9 Skrevet 13. oktober 2019 11 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev: Interessant, men hvor har du det fra? Jeg har aldri brydd meg om fetisjer ettersom jeg heller ikke har noen så har aldri tenkt over at de kan stamme fra annet enn at man rett og slett liker spesielle ting. Grunnleggende psykologi. Når man føler seg hjelpeløs i forhold til et behov. Hvis man ikke finner en måte å skape den følelsen man har behov for å føle, så blir det lett oversatt til en fetish hvor opplevelsen matcher følelsen man ikke klarer å skape på annen måte. Anonymkode: ba902...ca8 3
Loff77 Skrevet 13. oktober 2019 #10 Skrevet 13. oktober 2019 Er da helt vanlig og normalt og ikke ha fetisj 1
Gjest Paramount Skrevet 13. oktober 2019 #11 Skrevet 13. oktober 2019 Ikke bry deg om "alle andre". Alle andre er ikke en person. Dessuten kan lyster og fantasier dukke opp, og utvikles over tid.
Hr. Aktiv Skrevet 13. oktober 2019 #12 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker som at «alle» har ett eller annet de tenner ekstra på. En kink som flere sier. Det har ikke jeg, og begynner og lure på om det er normalt. Jeg kan skjenne lyst sånn helt uten videre, men da er det ikke en tanke eller gjenstand som har påvirket meg. Bare tanken på sex liksom.. Drev og sextet med en fyr der han fortalte meg om alle sine lyster, fantasier/fetisjer. Synes det var mye han tente på. Men jeg har INGEN! Har ikke en spesiell fantasi som tenner meg ekstra en gang. Er dette normalt? Skulle nesten ønske jeg hadde «noe» som kunne trigge lysta i perioder der sexlysta er på bånn.. Men neida.. Anonymkode: f04ce...e1e Det er helt normalt. Mange damer og noen gutter har det sånn.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #13 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker som at «alle» har ett eller annet de tenner ekstra på. En kink som flere sier. Det har ikke jeg, og begynner og lure på om det er normalt. Jeg kan skjenne lyst sånn helt uten videre, men da er det ikke en tanke eller gjenstand som har påvirket meg. Bare tanken på sex liksom.. Drev og sextet med en fyr der han fortalte meg om alle sine lyster, fantasier/fetisjer. Synes det var mye han tente på. Men jeg har INGEN! Har ikke en spesiell fantasi som tenner meg ekstra en gang. Er dette normalt? Skulle nesten ønske jeg hadde «noe» som kunne trigge lysta i perioder der sexlysta er på bånn.. Men neida.. Anonymkode: f04ce...e1e Forstår deg kjempegodt! Man hører om det ene etter det andre forholdet hvor kvinner mister lysten, og det igjen fører til at parforholdet går i stykker. Ofte splittes familier med barn, pga dette. Og så sitter mange - typisk menn, som ofte har mye mer jevnlig lyst - og sier at der er da ikke noe å stresse med. Jo det er det, det gjør du lurt i. Du gjør lurt i å vite hva som gjør deg tent og kåt som kvinne. Da har du det i bakhånd til en gang du finner en du ønsker å få det til med, over tid. Dette med fetisjer er ofte et mannlig fenomen; en gjenstand som i seg selv virker opphissende. Kvinner, derimot, tenner oftere på fantasier og maktforhold, enten å dominere eller bli dominert. Synes du bare skal forsøke å finne ut hvilken «retning» du blir mest tent av, forsøke å utvikle disse. Lese om ting, diskutere her inne. Anonymkode: eac4a...a2d
Gjest Warrior Skrevet 13. oktober 2019 #14 Skrevet 13. oktober 2019 Sikker på at du ikke har en innerst inne? Hvem har ikke være bundet fetisj og la folk se på mens du har sex fetisj?😳
SpringYard Skrevet 13. oktober 2019 #15 Skrevet 13. oktober 2019 1 minutt siden, Kvelertak skrev: Sikker på at du ikke har en innerst inne? Hvem har ikke være bundet fetisj og la folk se på mens du har sex fetisj?😳 Jeg har ikke. Kan gjerne bli bundet eller binde andre. Kunne nok også, i noen situasjoner, latt andre se på mens jeg hadde sex. Hadde uansett ikke blitt ekstra tent av situasjonene. 1
Gjest Warrior Skrevet 13. oktober 2019 #16 Skrevet 13. oktober 2019 4 minutter siden, SpringYard skrev: Jeg har ikke. Kan gjerne bli bundet eller binde andre. Kunne nok også, i noen situasjoner, latt andre se på mens jeg hadde sex. Hadde uansett ikke blitt ekstra tent av situasjonene. Anbefaler alle å prøve det og mange får seg nok nye fetisjer etter å ha prøvd det en gang😍
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #17 Skrevet 13. oktober 2019 Alle har en fetisj, de vet det bare ikke ennå............ Anonymkode: fdbf7...1e9 1
Akhenaton Skrevet 13. oktober 2019 #18 Skrevet 13. oktober 2019 Tror ikke jeg har noen spesielle fetisjer jeg heller. Riktig dame holder lenge for min del. 2
Akhenaton Skrevet 13. oktober 2019 #19 Skrevet 13. oktober 2019 (endret) (Beklager dobbeltposting, tidvis tregt nett her på øya.) Endret 13. oktober 2019 av Akhenaton
SpringYard Skrevet 13. oktober 2019 #20 Skrevet 13. oktober 2019 23 minutter siden, Kvelertak skrev: Anbefaler alle å prøve det og mange får seg nok nye fetisjer etter å ha prøvd det en gang😍 Jeg har prøvd det, flere ganger. Det er helt ok. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå