Gjest Hårfiin Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Dere som har det, hvordan styler dere det? Jeg bruker skum/spray eller en curl-up krem, men har lyst på ny inspirasjon! Setter det av og til opp med strikk/klype, men synes fort det blir kjedelig.. Hva gjør dere? Eller hva synes dere er fint? :-)
Gjest 123 Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Forskjellige typer fletter, hestehaler(høy, lav, på siden), "ballerinatopp"(aner ikke hva det heter i virkeligheten)
Gjest Madam Felle Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 har det løst, og bruker ikke noe i det.
Gjest Virvel Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Saltvannsspray gjør håret rufsete og har-nettopp-badet-i-sjøen-aktig. Det kan være kjempefint på halvlangt hår. :-)
Gjest Darcy Skrevet 22. mai 2005 #5 Skrevet 22. mai 2005 Jeg bruker kun noe for å holde småhår som lever sitt eget liv nede, og har det enten løst eller i strikk. Skal jeg være fin hender det jeg setter en klype i det.
lene24 Skrevet 22. mai 2005 #6 Skrevet 22. mai 2005 bruker både saltvannspray, paste og skum i håret, lager bølger i det av og til for å få en forandring ( fletter + saltvannspray )
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #7 Skrevet 22. mai 2005 Da jeg hadde halvlangt hår (kom aldri lenger!) endte jeg opp med å ha det i stram hestehale 90% av tida, så jeg klippet meg kort igjen. Nå sparer jeg atter en gang, men ikke til langt hår, og forsøker å rufse det til med litt skum eller texturizerspray. Jeg har ganske kort hår, men med hele lengder på overhåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå