AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Hei! Flere Supernaturalfans her? Nå er det jo slik at Supernatural ikke sendes NOENSTEDS i Norge. Så vi norske fans må jo enten streame ulovlige nettside med mye virus eller vente i flere mnd før vi får se de nyeste episodene. Jeg er altså en av de som IKKE kan og vil vente. Jeg pleide å bruke blant annet 123movies, men nå finnes ikke den siden lenger. Jeg finner ingen andre nettsider der jeg kan se de nyeste episodene MED engelsk tekst. Jeg er avhengig av tekst pga dårlig hørsel. Såå... Her er jeg, i håp om at noen der ute kan hjelpe meg... Vet du om en side der jeg kan se sesong 15 episode 1 med tekst??? Hilsen stor Supernatural fan ❤️ Anonymkode: 74277...748
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Beklager, jeg laster ned fra eztv.yt og der er det nok kun uten tekst. Tror jeg. Det legges ut gjerne 3-4 av hver episode i forskjellige str på filene, jeg pleier bare ta den minste. Har første episode liggende klar her da Anonymkode: 782c8...ed5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Har du sett her? http://www.tvsubtitles.net/subtitle-345240.html Anonymkode: 782c8...ed5
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg mener de har vist Supernatural på TVNorge og FEM, Har de sluttet med det ?
n0vember Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 På 12.10.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev: Hei! Flere Supernaturalfans her? Nå er det jo slik at Supernatural ikke sendes NOENSTEDS i Norge. Så vi norske fans må jo enten streame ulovlige nettside med mye virus eller vente i flere mnd før vi får se de nyeste episodene. Jeg er altså en av de som IKKE kan og vil vente. Jeg pleide å bruke blant annet 123movies, men nå finnes ikke den siden lenger. Jeg finner ingen andre nettsider der jeg kan se de nyeste episodene MED engelsk tekst. Jeg er avhengig av tekst pga dårlig hørsel. Såå... Her er jeg, i håp om at noen der ute kan hjelpe meg... Vet du om en side der jeg kan se sesong 15 episode 1 med tekst??? Hilsen stor Supernatural fan ❤️ Anonymkode: 74277...748 Ja, er også fan! Googlet og fant denne siden https://www5.putlocker.vip/film/Supernatural-15-100117/watching.html?ep=100117_1_1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå