Gjest Nilsen32 Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Kjæresten min fikk akkurat snap fra exen sin hvor hun har tatt selfie av seg og dattera som ligger å spooner. Er det ok eller ikke ok?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Er det datteren hans, eller et barn han har tilknytning til? I så fall er det greit. Med mindre hun gjør seg sexy da. Anonymkode: 81723...200
Gjest Nilsen32 Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det datteren hans, eller et barn han har tilknytning til? I så fall er det greit. Med mindre hun gjør seg sexy da. Anonymkode: 81723...200 Ja de har henne 50 50. Var bare superkoselig av dem i skje. Hvorfor må hun sende av seg selv? Og ikke bare av dattera?
beige Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 Om du stoler på din kjæreste så er det vel ingen problem. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 Hvis det er et koselig bilde så er det jo ikke noe å bry dem om. Legg fra deg mobilen eller hva du sitter med og nyt kvelden i stedet. Anonymkode: 81723...200 4
I Grosny Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 2 minutter siden, Nilsen32 skrev: Ja de har henne 50 50. Var bare superkoselig av dem i skje. Hvorfor må hun sende av seg selv? Og ikke bare av dattera? For å vise at dattera har det fint hos henne.
SpringYard Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 12 minutter siden, Nilsen32 skrev: Kjæresten min fikk akkurat snap fra exen sin hvor hun har tatt selfie av seg og dattera som ligger å spooner. Er det ok eller ikke ok? Det er selvfølgelig helt ok. 1
Gjest Mass Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 5 minutter siden, Nilsen32 skrev: Ja de har henne 50 50. Var bare superkoselig av dem i skje. Hvorfor må hun sende av seg selv? Og ikke bare av dattera? Det er ingen grunn til å sende bilder av seg selv med mindre hun vil at han skal se henne. Åpenbart. Er det barnet som er i fokus i formidlingen så er det også kun bilder av barnet.
Gjest Nilsen32 Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 19 minutter siden, Mass skrev: Det er ingen grunn til å sende bilder av seg selv med mindre hun vil at han skal se henne. Åpenbart. Er det barnet som er i fokus i formidlingen så er det også kun bilder av barnet. Det var av dem to sammen som lå å spooner i sengen. Hva tenker du om det?
Gjest Mass Skrevet 12. oktober 2019 #11 Skrevet 12. oktober 2019 22 minutter siden, Nilsen32 skrev: Det var av dem to sammen som lå å spooner i sengen. Hva tenker du om det? Ja, det fikk jeg med meg. Jeg har ikke nok info til å tenke for mye om enkelthendelser. Enkelthendelser kan være uskyldig og nettopp det; en enkelthendelse. Mønstre hadde jeg vært mer obs på. Dog, med det sagt, hun er med på bildet dersom hun ønsker at han skal se henne. Det er veldig enkelt å fokusere kun på barnet. Både far og jeg har ofte sendt bilder av barnet til hverandre, og vi er ikke med på et eneste et.
noragrets Skrevet 12. oktober 2019 #12 Skrevet 12. oktober 2019 Det er jo ikke nødvendigvis sånn at hun tok det bildet spesifikt for å sende det til eksen sin. Der er like sannsynlig at hun tok bildet først, og når hun scrollet gjennom vennelista for å se hvem hun ville sende til, så hun navnet på eksen og tenkte han sikkert ville se bilde av dattera. Om dette er det eneste du er bekymret for så tror jeg du kan ta det rolig. 2
Gjest Nilsen32 Skrevet 12. oktober 2019 #13 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, noragrets skrev: Det er jo ikke nødvendigvis sånn at hun tok det bildet spesifikt for å sende det til eksen sin. Der er like sannsynlig at hun tok bildet først, og når hun scrollet gjennom vennelista for å se hvem hun ville sende til, så hun navnet på eksen og tenkte han sikkert ville se bilde av dattera. Om dette er det eneste du er bekymret for så tror jeg du kan ta det rolig. De snapper ganske mye til hverandre. Både med og uten barn. Min ex var faktisk utro mot meg med sin ex på Snap. Er derfor jeg er bekymret.
Gjest Nilsen32 Skrevet 12. oktober 2019 #14 Skrevet 12. oktober 2019 1 minutt siden, noragrets skrev: Det er jo ikke nødvendigvis sånn at hun tok det bildet spesifikt for å sende det til eksen sin. Der er like sannsynlig at hun tok bildet først, og når hun scrollet gjennom vennelista for å se hvem hun ville sende til, så hun navnet på eksen og tenkte han sikkert ville se bilde av dattera. Om dette er det eneste du er bekymret for så tror jeg du kan ta det rolig. Er bare det at de snapper mye til hverandre. Både med og uten barn. Og det er noe jeg ikke får ta en del i!
Kverrulanten Skrevet 12. oktober 2019 #15 Skrevet 12. oktober 2019 1 time siden, Nilsen32 skrev: Ja de har henne 50 50. Var bare superkoselig av dem i skje. Hvorfor må hun sende av seg selv? Og ikke bare av dattera? Skjerp deg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #16 Skrevet 12. oktober 2019 Herregud... Hun delte ett hyggelig øyeblikk med dattera hans med han. Vent å bli sjalu til det er en grunn. Nevner du noe på ett bilde av ett familieøyeblikk så driter du deg ut. Anonymkode: dc455...971 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 12. oktober 2019 #17 Skrevet 12. oktober 2019 Vanskelig for dattera å spoone alene, forstår du vel.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #18 Skrevet 12. oktober 2019 Synes det er rart. Skjønner at du reagerer. Anonymkode: 9d23c...ac6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #19 Skrevet 12. oktober 2019 20 minutter siden, Nilsen32 skrev: De snapper ganske mye til hverandre. Både med og uten barn. Min ex var faktisk utro mot meg med sin ex på Snap. Er derfor jeg er bekymret. Men du skjønner vel at det er helt urimelig å straffe nykjæresten, for noe eksen gjorde? Vær heller glad de har en god tone og godt samarbeid du. Anonymkode: 67e4c...e32
Gjest Nilsen32 Skrevet 12. oktober 2019 #20 Skrevet 12. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er rart. Skjønner at du reagerer. Anonymkode: 9d23c...ac6 Takk😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå