Gå til innhold

Hva er den styggeste hevnen du har gjort mot noen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Huttetuen
Skrevet

Nei egentlig ikke. Synes ikke det er verdt det, og at det ikke er framtidsrettet. + at jeg ville ikke klart å leve med meg selv om jeg hadde tatt hevn på noen

Skrevet

hevn er tullens våpen, spesielt hvis du hevner kvinner

livet tar uansett hevn på oss, haha

• Liker 4
Skrevet

Gjorde at elskerinnen(og min tidligere venninne) til eksmannen min mistet jobben sin. 

Anonymkode: b351e...616

• Liker 39
Skrevet

Nei det bruker eg ikkje energi på. Med ein gong folk havner på min nei lista blir dei irrelevante og eg bruker 0% energi på dei. 

Anonymkode: aaf92...03c

• Liker 8
Skrevet

Dette var da jeg var ungdom, hadde ikke gjort det i voksen alder. 
Venninna mi stjal kjærsten min, så jeg lå med han bak hennes rygg. Og det varte lenge, til jeg endelig mistet interessen og gikk videre.

Anonymkode: 2d9d9...73b

• Liker 12
Skrevet

Aldri hevnet meg. 

Men. Da en av mobberne mine fra ungdomsskolen ikke kjente meg igjen og prøvde å sjekke meg opp på byen var det deilig å virkelig gi han en kald skulder... 

Anonymkode: 635d5...84b

• Liker 29
Skrevet

Den beste hevnen er et liv godt levd.

Anonymkode: 69565...d2c

• Liker 18
Skrevet

Har hevnet meg på noen en gang. Ei dama som var utrolig ekkel mot meg. Ødela mye for meg. Jeg var langt nede. Hun er kjent for å være jævlig med folk. 

Men gang jeg gikk tur og fikk forbi bilen hennes kom jeg bare ”tilfeldig“ borti og stripet opp bilen. Angrer ikke et sek. 

Anonymkode: ebe51...257

• Liker 21
Skrevet

Skaffa meg klamydia, så pulte jeg eksen og 14dager senere sendte jeg en sms til kjæresten og fortalte om utroskap og klamydia som bevis.

De lærte en lekse begge to, vær trofast og avslutt på en verdig måte. 

Anonymkode: f3ef4...450

• Liker 16
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaffa meg klamydia, så pulte jeg eksen og 14dager senere sendte jeg en sms til kjæresten og fortalte om utroskap og klamydia som bevis.

De lærte en lekse begge to, vær trofast og avslutt på en verdig måte. 

Du skaffet deg selv klamydia? Utdyp?

• Liker 14
Skrevet

Hadde en kollega som var ekstremt opptatt av regler og var en irriterende selvgod bedreviter. Mente bl.a. det at å sovne på nattvakt var oppsigelsesgrunn. Var en natt jeg jobbet med med denne personen og hun sovnet. Var en time jeg satt der og frydet meg i stillhet.   😴😊 

Anonymkode: 686e3...e1a

• Liker 9
Skrevet

Jeg holdt på å forfalske en underskrift engang for å hevne meg på noen.

Anonymkode: b5f36...d9b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Madde123 skrev:

Du skaffet deg selv klamydia? Utdyp?

Pulte noen med klamydia, med vilje, tok hevn, så legebesøk 

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde at elskerinnen(og min tidligere venninne) til eksmannen min mistet jobben sin. 

Hvordan gjorde du det?

Anonymkode: 12219...d2e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjorde du det?

Anonymkode: 12219...d2e

Gikk til sjefen hennes å fortalte noen hemmeligheter hun hadde fortalt meg om jobben sin. Vi var gode venninner. 

• Liker 7
Skrevet

Ja, når jeg gikk på videregående. Begynner å bli en del år siden. 

Fant ut at den daværende kjæresten min hadde vært utro x antall ganger da en felles bekjent kunne facebookpassordet hans og viste meg samtalene han hadde hatt med alle disse jentene. Jeg skrev derfor en status på facebooken hans om hvor stor utro drittsekk han var 🙃

Anonymkode: 43eb2...b04

• Liker 14
Skrevet

Smurte inn hele bilen til eksen som var utro med ketchup og løv og punkterte dekkene. Bare en morsom hevn egentlig. Kostet sikkert litt, men det var jo poenget 🤷‍♀️ 

Anonymkode: d1e89...309

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...