Gå til innhold

Noen som har tatt opp fagene og fått Bedre snitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var ung og startet på VGs, så var jeg for deprimert og hadde ikke planer å leve og få meg høyre utdanning. Jeg var helt ødelagt og var ulykkelig, over at jeg ble født i den familien som jeg ble født inn i... 
Jeg var mye syk og deprimert fikk 3 erer bare noe få 4 og mest på eksamener 2ere. Nå er under 30 år og har bestemt at jeg skal få meg høyre utdanning. Det studiet jeg ønsker å komme inn er 58,9 i snitt og jeg som har 35,9 med mine alders poeng.  Jeg skammer over det snittet jeg har. Har planer ta opp 6 eksamener hver år. 

Det jeg prøver å få frem er at om noen har gått opp i snitt? Hvordan var veien til å få høyre snitt? 

Anonymkode: 42844...f57

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en drittfamilie, droppet ut av VGS og var deprimert men da jeg forstod jeg måtte skape mitt eget liv og komme vekk fra dem klarte jeg å få motivasjon. Tok opp fag og kom inn på et studie med nesten 65 poeng. Du kan klare det! Jobb hardt og tenk at du er verdt en utdannelse og en fremtid! Du kan klare det!💜🌟

Anonymkode: 65c7b...e94

Skrevet

Har du undersøkt muligheten får å få utstedt nytt vitnemål etter 23/5-regelen? Det vil i mange tilfeller være tidsbesparende sammenliknet med å forbedre samtlige fag. 

Anonymkode: 4009a...5bd

• Liker 1
Skrevet

Ville også satset på 23/5-regelen. 

Anonymkode: 487a3...3d6

Skrevet

Meldte meg opp til eksamen på privatistweb.no, fant læringsmålene på Udir sine sider, kjøpte/lånte lærebøker og brukte andre kilder aktivt for å supplere.

Prøvde å knytte dagsaktuelle hendelser opp mot fagene, særlig i de som har muntlig eksamen (feks rotenonbehandling av elver til naturfag/geografi, klimaendringer til omtrent alt, koble norsk-samfunnsfag-historie sammen). 

Tok et par fag på Sonans fordi jeg trengte litt struktur og hjelp, men det var fordi jeg trengte 6'er og synes fagene var kjedelige. 

Anonymkode: 3259d...6ab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...