AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Del Skrevet 12. oktober 2019 Hvilke behov forventer dere å få dekt i et forhold med en mann? Sex er jo opplagt, men hvilke andre behov synes dere skal dekkes av kjæresten? Anonymkode: 82cf3...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg får egentlig alle behov dekket, mye mulig jeg er heldig. En kjæreste bør fylle de fleste behov tenker jeg. Anonymkode: b4a36...6d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Del Skrevet 12. oktober 2019 Får ikke dekt behovet for å få barn. Men det er et nytt forhold, så vi får se. Anonymkode: cb994...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #4 Del Skrevet 12. oktober 2019 Er mann! Men får behov som nærhet og intimitet dekket, det beste av alt en utrolig god venn på kjøpet og noen å dele alle sorger og gleder med. Noe man ikke får som singel. Singel er helt greit det, så lenge man ikke har funnet den rette til å gjøre akkurat dette med. Men det kan aldri erstatte det jeg beskriver. Anonymkode: 918be...2e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. oktober 2019 #5 Del Skrevet 12. oktober 2019 Nærhet, intimitet, glede, trygghet og vennskap. Det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Del Skrevet 12. oktober 2019 Her er det praktiske og økonomiske som er ivaretatt. Anonymkode: 6457a...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #7 Del Skrevet 12. oktober 2019 Bare hverdagslig kroppsberøring gjør så mye godt for helsa, stryking på ryggen, en god klem, holde hender. Bare det dekker flere behov. Og jeg får brukt stemmen min til snakking og får le hver dag med kjæresten. Da jeg var singel kunne det gå uker mellom hber gang jeg lo... Anonymkode: df043...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå