Gå til innhold

Naivt tenkt ang forhold/sex i 40 årene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dame i 40 årene. Singel. Har de barna jeg ønsker, men ønsker den mann å dele livet med eller ihvertfall finne på kjekke ting med og ikke minst biten med sex/nærhet osv. Vet ikke om jeg noen gang vil flytte sammen med en mann igjen. Det vil tiden vise. Er det noe håp å finne noe sånt? 

Dere i samme alder hvordan har dere det og evt hva tenker dere om saken? 

Anonymkode: 2962d...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame i 40 årene. Singel. Har de barna jeg ønsker, men ønsker den mann å dele livet med eller ihvertfall finne på kjekke ting med og ikke minst biten med sex/nærhet osv. Vet ikke om jeg noen gang vil flytte sammen med en mann igjen. Det vil tiden vise. Er det noe håp å finne noe sånt? 

Når du sier dele livet, så kan nok noen rygge litt. I din alder har mange funnet seg selv, blitt trygge på seg selv. Liker egentid, trenger ikke møtes så ofte. Modellen med å bo hver for seg er kjempefin, møtes når man vil. Slipper hverdagsmaset, være oppå hverandre.

Jeg har hatt flere forhold på denne måten, dette er fint. Ikke ha for mye sex heller, etpar ganger i uken så man holder spenningen oppe der også.

- Mann 41.

Anonymkode: 8e23b...6d8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en mann på din alder, ikke singel da. Det jeg ser er at det er mange single på vår alder som er ganske bitre, og at dette kan komme i veien for å møte noen. Mange med dårlige erfaringer som tenker sånn at neste partner må være perfekt, og at h*n må bevise at h*n er verdig.

Så er det og mange som kanskje fokuserer i overkant på hva en eventuell partner skal tilføre livet, og har lite selvinnsikt i hva de selv har å tilby. 

Så konklusjonen er at det er viktig å fremstå positiv og imøtekommende, ikke bitter og kravstor. Og ha realistiske krav og forventninger. Da ordner det seg for de aller fleste. 

Anonymkode: 01f23...170

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne i begynnelsenav 40 årene, har en fast sexpartner, hatt i 3 år ca. Vi møtes, har sex, lager mat, prater, er også på hotellovernattinger innimellom. Passer meg veldig bra. Men hvis jeg skulle gått inn i noe mer seriøst er det viktig for meg med særbo. Men inntil videre trives jeg med det opplegget jeg har og stresser ikke med noe forhold. Kjenner flere i vår alder som trives best som særbo. 

Anonymkode: 99e15...549

• Liker 2
Skrevet

Min samboer hadde vært "evig singel"  da vi møttes i tidlig 40-årene. Nå er det oss for resten av livet. Møttes på Tinder. Sa pang med en gang og nå 2 år senere er vi fremdeles fjortisforelska.

Så it ain't over!

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er håp for det! Spesielt siden du også er åpen for å være særboere , så er det såklart mange single menn på 40 som ønsker seg en partner. Men som i alle aldre så man vel fort bruke litt tid på å sortere ut alle de som søker noe annet enn en selv. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da bør vi jo bo i nærheten til hverandre da, hvis du mener å bo for deg selv?

Men blir ikke det da mere som en fuckfriend med følelser?

Skrevet
19 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Da bør vi jo bo i nærheten til hverandre da, hvis du mener å bo for deg selv?

Men blir ikke det da mere som en fuckfriend med følelser?

Vil ha kjærest og evt bodd sammen på sikt eller hatt særbo. Tiden får vise. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ha kjærest og evt bodd sammen på sikt eller hatt særbo. Tiden får vise. 

Særbo? Er det det samme som særeie? det kunne jo ha fungert fint det. Da blir det mindre krangling om eiendelene. Den smellen har jeg selv godt på😥Men like blid nå da😂

Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Særbo? Er det det samme som særeie? det kunne jo ha fungert fint det. Da blir det mindre krangling om eiendelene. Den smellen har jeg selv godt på😥Men like blid nå da😂

Det er å bo hver for seg😜

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 50+. Vil helst ha kjæreste men ikke nødvendigvis bo sammen. Ha noen å besøke å være med i helger og når d passer. Og at d er kun vi som ligger med hverandre. Hva man kaller d er ikke så nøye for meg.  Og føle at noen bryr seg om meg hadde vært fint. Og som jeg kan bry meg om. Og hvor jeg kan øse d jeg har av følelser uten å tenke på at jeg må undertrykke de fordi det kun er basert på sex etc. Det orker jeg ikke mer. Så utrolig slitsomt. En å betro seg til å dele opp og nedturer med. Bare nyte å være i hverandres selskap når en møtes hadde vært perfekt.

Anonymkode: 1aa1f...075

• Liker 2
Skrevet

Mann 50+ 

Samme som den over her sier,  særboere eller helgekjærester, eller hva som helst, men vi må være eksklusive, og kunne kalle oss kjærester i det åpne. 

Anonymkode: b3e8a...c84

• Liker 3
Skrevet

Hadde aldri gått inn i et forhold fast til en mann hvis jeg var deg. Nyt barna og fremtidige barnebarn, Finn en mann å Evt ha litt sex med og finne på hyggelige ting, men å flytte sammen etc, det hadde jeg aldri gjort hvis jeg ble singel i allefall. Om noen år vil du nok merke overgangsalderen og mye interesse for menn vil nok forsvinne.  Hisen Gift kvinne 48 

Anonymkode: b4e25...d57

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne nesten 40, småbarnsmamma og gift. Hvorfor skal ikke en kvinne på 40 ha like store odds som en på 20 for å finne noen å dele livet med og få nærhet av? 40 er jo ikke gammelt i dagens samfunn (for de aller fleste vel og merke, noen har jo ei helse som skranter tidlig).

Anonymkode: a11f7...e07

• Liker 2
Skrevet

For damer er et knull bare et tastetrykk unna. For menn er det nok langt vanskeligere.

Anonymkode: 276bc...0af

• Liker 1
Skrevet

40 her.. Ikke singel da, men hadde jeg vært det, hadde jeg hatt ønske å finne noen å bo sammen med.. Ja, jeg trives i eget selskap, men å ikke ha noen å dele hverdagen med..? Nei, for meg er det ikke nok med kjæreste og treffes innimellom.. Jeg ønsker én som er der for meg hele tiden.. Ser ikke megselv som 80åring leve alene.  

Anonymkode: 90208...f5d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...