Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ballerinainaer
Skrevet

noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt armbånd uten lang ventetid?skal man bestille fra usa tar det så lang tid!!

hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreftforeningen selger Livestrong-armbånd.

Det kan ta noen uker hvis du bestiller direkte gjennom Lance Armstrong Foundation i USA. Adressen er www.laf.org

Gjest Balerina
Skrevet

finnes det ingen steder i norge hvor man kan bestille over internett?

Gjest Anonymous
Skrevet

ring eller send en mail til kreftforeningen. adressen til sida er www.kreftforeningen.no

Skrevet

Det står adresse til kreftforeningens kontorer på hjemmesiden deres, og at de selger de gule armbåndene på kontorene.

Jeg er litt skeptisk til å kjøpe via qxl, da det står at han som selger skal få inn i ANDRE farger.... ? Det er da bare de gule som er LIVESTRONG-bånd, og hvor inntekten går til kreftforskning?

Ta en tur til nærmeste kontor, dette er en kjempeviktig sak, og det er flott at armbåndene er blitt mote!!!

Gjest gjeeest vel
Skrevet

disse båndene får du på sportsbutikker ...tror det var en nike butikk jeg kjøpte mitt....finnes også anti-rasisme bånd :)

Gjest Gjesta
Skrevet
disse båndene får du på sportsbutikker ...tror det var en nike butikk jeg kjøpte mitt....finnes også anti-rasisme bånd  :)

Hvor mye kostet det? (lurer på hvor mye som egentlig går til butikken... :roll: )

Gjest gjeeest vel
Skrevet

de koster rundt 50-70 kr... husker ikke helt..

men de er sponsa eller no av nike allefall...

sikkert noe 30 % eller no som går til butikken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...