Some Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Vi har vært prøvere i ett år nå, med en SA i juni. Håper veldig på at det skal klaffe denne måneden🤞 Har siden 10 DPO tatt test med NORMAL sine billigstrimler, men de har vært negativ. I går ( 13DPO) tok jeg en clear blue digital som viste positiv. Tok i dag en billigstrimmel for å se om den ville gi utslag, men nei. Ingenting. Noen andre som har opplevd dette? Er det slik at CB bare er myyye mer sensitiv enn normal sine strimler? Lurer på om jeg faktisk er gravid eller ikke 😩 Legger ved et bilde av de to testene der CB er fra i går (13DPO) og billigstrimmel fra i dag. Endret 12. oktober 2019 av Some
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Ville stolt mye mer på CB digital enn en billigstrimmel Gratulerer! Anonymkode: 535b6...96d 4
hotfudge Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har hørt mye dårlig om normal sine graviditetstester, at man ikke får positiv test selv om man er gravid eller at streken er svak lenge. Ville så absolutt stolt på clearblue sin, de har jeg kun hørt bra om. Gratulerer 😊
Some Skrevet 12. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville stolt mye mer på CB digital enn en billigstrimmel Gratulerer! Anonymkode: 535b6...96d Ja, det er sant. Takk💓 Men blir bare så forvirret når strimlene ikke vil vise seg positive. Tørr liksom ikke håpe på så alt for mye etter å ha prøvd i så lang tid.
Some Skrevet 12. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2019 1 minutt siden, hotfudge skrev: Jeg har hørt mye dårlig om normal sine graviditetstester, at man ikke får positiv test selv om man er gravid eller at streken er svak lenge. Ville så absolutt stolt på clearblue sin, de har jeg kun hørt bra om. Gratulerer 😊 Sier du det ja. Da tenker jeg at vi driter i Normal sine tester, og satser på clear blue. Hurra! Takk for svar! Nå ble jeg litt mer lettet kjenner jeg 💓
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 Anbefaler deg å vente én uke, ta en ny CB digital, den skal ta i teorien vise 2–3 uker. Ev. kan du vente åtte eller ni dager, siden de er ganske dyre, så du slipper å kaste bort en. Men jeg tror CB digital sjelden gir falsk positiv, så du er nok gravid! Gratulerer! Anonymkode: 981a3...9ff 4
Some Skrevet 12. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å vente én uke, ta en ny CB digital, den skal ta i teorien vise 2–3 uker. Ev. kan du vente åtte eller ni dager, siden de er ganske dyre, så du slipper å kaste bort en. Men jeg tror CB digital sjelden gir falsk positiv, så du er nok gravid! Gratulerer! Anonymkode: 981a3...9ff Ja, jeg må nesten gjøre det. Blir bare så utålmodig i disse dager. Men tror mer og mer på at det har satt seg en spire denne måneden ☺️
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #8 Skrevet 9. september 2020 På 12.10.2019 den 14.08, Some skrev: Ja, jeg må nesten gjøre det. Blir bare så utålmodig i disse dager. Men tror mer og mer på at det har satt seg en spire denne måneden ☺️ Var normal sin test feil? Har tatt en slik selv og er rett for at jeg har fått feil resultat. Anonymkode: 8aede...d9b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #9 Skrevet 9. september 2020 Dei testane suuuuge. Clear blue er bra Anonymkode: 102a3...6c7
Some Skrevet 9. september 2020 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var normal sin test feil? Har tatt en slik selv og er rett for at jeg har fått feil resultat. Anonymkode: 8aede...d9b Det viste seg å være en kjemisk graviditet, så ingen spire som ville feste seg godt nok :(
Some Skrevet 9. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dei testane suuuuge. Clear blue er bra Anonymkode: 102a3...6c7 Ja, veldig fornøyd med CB selv. I dette tilfellet ble det en kjemisk graviditet. Godt mulig at HCG-nivået hadde sunket såpass mye på en dag at Normal sin ikke ville registrere noe som helst 🤪
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #12 Skrevet 11. september 2020 Stoler mye mer på CB enn billigstrimler. Fikk positiv test med clearblue flere dager før det vistes på en billigstrimmel. Dagen jeg fikk positiv test hadde jeg tatt en RFSU strimmel om morgenen som var tydelig negativ, men følte på meg at det var noe på gang så gikk og handlet en CB early detection i lunsjen på jobb og tok den der og da. Den viste en svak strek på positiv. Dagen etter tok jeg nok en strips, som var negativ samtidig som jeg tok en CB digital som sa gravid 1-2. Først etter 4-5 dager fikk jeg svak positiv strek på en strips, så vil aldri stole på de for tidlig deteksjon igjen for å si det mildt. Anonymkode: badac...369
Gjest Switch Skrevet 11. september 2020 #13 Skrevet 11. september 2020 Ingen egne erfaringer med normal sine tester, men har lest flere steder at de er elendig.. Du kan nok stole på den digitale CB😊 Gratulerer😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå