Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kva var det eigentleg reklame for?

Er det reklamefilmar de hugsar, men ikkje greier å komma på kva det er reklame for?

Berre lurer eg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er det mange av! Husker nesten aldri hva det er reklame for jeg....Kanskje fordi reklame egentlig ikke er så interessant? :-)

Skrevet

En ting er sikkert, alle disse her telefonnummeropplysningene, der klarer jeg umulig å holde dem fra hverandre, og jeg aner ikke hvilen som er den "opprinnelige", enda de maser om det i mange av reklamene. Jeg kan huske reklamen, men hvem det var for.... who cares.

Slik har jeg det nok med en del andre reklamer også. Men jeg HUSKER en god del reklamer også jeg da. Når vi var yngre plede jeg og min bror å lukke øynene og ha konkurranse på hvem som først fant ut hvem det var reklame for, basert på lyden (funker jo best for dem som ikke sier navnet på produktet før sent i filmen da...) Den tiden jeg tok eksamen i markedsføring (tok den tre semeste på rad jeg. Fikk ikke bedre karakter av den grunn (men den var grei nok en jeg fikk, sånnsett) men jeg fikk da lest stoffet en del ganger...) la jeg veldig merke til en del reklamer.

Men jeg lar meg i liten grad påvirke av dem. Ofte fordi de reklamen jeg husker er for produkter innen produktgrupper jeg uansett ikke har tenkt å anskaffe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...