Gå til innhold

Skal loket på toaletter vera oppe eller nede?


Crazee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Spacegirl

:hoho:

Men ærlig talt, jeg skjønner egentlig ikke at det er noe å krangle om. Det er da ikke så vanskelig å ta ned toalettsetet når man skal på do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ilska

Jeg synes menn skal slutte søle og sette seg ned når de pisser. De kan jo uansett ikke iflg dem selv pisse med ståpikk, så hvorfor skvette både i og utenfor do???

Min mann (om jeg får en da...) skal iallefall lære seg å gjøre hjemmeleksa si!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter sitter når de bæsjer og står når de tisser. Altså sitter de ca. 1 av 2 ganger. Jenter sitter både når de gjør det ene og det andre, altså 2 av 2.

Ergo, hvis det bor en av hvert kjønn i huset, skal dolokket uansett være nede ved 3 av 4 dobesøk, og det vil da være naturlig at man(nen) beveger lokket opp den ene gangen av de fire.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann (om jeg får en da...) skal iallefall lære seg å gjøre hjemmeleksa si!!!

Jeg trengte ikke lære mannen den leksa en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - det minner meg om ei venninne av meg som mistet de dyre solbrillene sine oppi et fancy toalett på vei til NY. Hun bråreiste seg fra setet - men før hun rakk å ta avgjørelsen om å kaste seg etter dem hadde toalettet skylt ned av seg selv:) Kanskje like greit, men hun savner fortsatt brillene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pittty

Mine menn.. Har alltid måttet sitte eller vaske selv.. De er fornøyde med å sitte de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine
Gutter sitter når de bæsjer og står når de tisser. Altså sitter de ca. 1 av 2 ganger. Jenter sitter både når de gjør det ene og det andre, altså 2 av 2.

Ergo, hvis det bor en av hvert kjønn i huset, skal dolokket uansett være nede ved 3 av 4 dobesøk, og det vil da være naturlig at man(nen) beveger lokket opp den ene gangen av de fire.  

:sjarmor:

Hehe, interessant utledning!! 8)

Må bare legge til at jeg ikke gidder å bry meg om at lokket til tider står oppe når jeg entrer rommet. De millisekundene det tar å gjøre noe med "problemet" har lite eller ingen betydning i det lange løp.

Mann og barn er heldigvis såpass treffsikre at de unngår det verste sølet uanz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...