AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 ..er ofte to svært ulike ting. Har tenkt på det før, men kom på det igjen da jeg leste tråden om Agnes Kittelsen. Bare for å ha sagt det først, så har Agnes Kittelsen, i likhet med mange andre damer, et godt utgangspunkt for å være sexy for menn. Hun er en pen dame. Men det handler ikke bare om grunnlaget. Det handler i stor grad om hva man fremhever. Det virker på meg som kvinner helt ubevisst tenker på andre kvinner med maskuline/androgyne trekk som penest, og menn tenker på kvinner med feminine trekk som sexy. Da tenker jeg på ting som øyebryn, kinnben, kjeve. Kvinner som fremhever disse, er ofte mer populære hos damene enn hos mennene. Mørke øyebryn og kort hår er med på å fremheve slike trekk. Mens kvinner som toner ned de tingene og heller fremhever store øyne, gjerne med lysere og buede øyebryn, røde kinn og munn, vil være mer populære hos mennene enn hos damene. Et annet godt eksempel er Ruby Rose, som er veldig pen, som kunne ha rettet seg inn mot å være sexy for menn, men i stedet - og ikke uventet - uthever de tingene som kvinner opplever som attraktivt. Jeg er normalt sett svært lite opptatt av hvordan folk ser ut, og synes folk må få lov til å bestemme selv hva de liker best. Men jeg kjente at dette er en ting jeg har ergret meg over at folk er så ubevisst på - særlig når de driver og argumenterer for at andre burde synes noe er vakkert, bare fordi de selv synes det - så nå bare laget jeg denne tråden. Anonymkode: 37beb...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Et annet eksempel - modeller på catwalken er ofte ikke pen på en feminin måte. Høye og androgyne Anonymkode: 4715a...202 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Ruby rose er vel lesbisk og har er typisk gutte utseendet, så det var dårlig eksempel. Skjønner ikke helt hva du mener med at Agnes Kittelsen er androgyn? Hva er mandig ved henne? Anonymkode: d8c6e...a1f 2
Gjest Paramount Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 Morsomme tanker du har ts, Kred for en nysgjerrig personlighet! Jeg har gitt opp dette temaet, det er så mange forskjellige mennesker, og noen har bare noe ekstra som fører til oppmerksomhet. Det kan være alt fra måten de går på, snakker, tonefall, klær, blikk, størrelse på føtter, hår, interesser de har, måten de spiser på, osv osv. Bilder viser bare et støvfnugg av hva et menneske egentlig er(var), akkurat i det hundredels sekund bildet ble tatt.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 Du har nok rett. Selv har jeg også lett for å synes at disse kvinnene med det litt mer harde utseende er langt mer sexy enn meg selv. Likevel har jeg med mine mer myke trekk lett for å dra svært flotte menn, og jeg forstår ikke alltid hvorfor de går for meg og ikke disse kvinnene jeg anser som flottest. Anonymkode: fdf47...ca6 1
Gjest Warrior Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 Både kvinner og menn liker forskjellig. Varierer fra person til person. Kvinner som er hottest er de som har ekte lepper og ikke er sprøyta full i fillers. Store fake lepper er lite sexy uansett hvor feminin/maskulin dama er.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et annet eksempel - modeller på catwalken er ofte ikke pen på en feminin måte. Høye og androgyne Anonymkode: 4715a...202 Enig. De er rettet mot kvinner og homser. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ruby rose er vel lesbisk og har er typisk gutte utseendet, så det var dårlig eksempel. Skjønner ikke helt hva du mener med at Agnes Kittelsen er androgyn? Hva er mandig ved henne? Anonymkode: d8c6e...a1f Når det gjelder Ruby Rose, så var det jo det som var poenget mitt - fløy det over hodet ditt? Når det gjelder Agnes Kittelsen så var det noen som dro frem hvordan hun så penere ut i Kon-Tiki, en film hvor hun har tonet ned øyebrynene, i motsetning til hva hun har på bilder man ellers ser av henne. Anonymkode: 37beb...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #8 Skrevet 12. oktober 2019 17 minutter siden, Paramount skrev: Morsomme tanker du har ts, Kred for en nysgjerrig personlighet! Jeg har gitt opp dette temaet, det er så mange forskjellige mennesker, og noen har bare noe ekstra som fører til oppmerksomhet. Det kan være alt fra måten de går på, snakker, tonefall, klær, blikk, størrelse på føtter, hår, interesser de har, måten de spiser på, osv osv. Bilder viser bare et støvfnugg av hva et menneske egentlig er(var), akkurat i det hundredels sekund bildet ble tatt. 6 minutter siden, Kvelertak skrev: Både kvinner og menn liker forskjellig. Varierer fra person til person. Kvinner som er hottest er de som har ekte lepper og ikke er sprøyta full i fillers. Store fake lepper er lite sexy uansett hvor feminin/maskulin dama er. Er enig med dere, og selv har jeg preferanser på helt andre ting enn dette. Tråden var mer ment for å forklare «hvorfor menn ofte ikke synes en dame er like fin som man selv synes hun er». Anonymkode: 37beb...cfb
Jensine Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 Hvis det er slik du skriver, er det vel ikke misforstått av kvinner å forme utseendet sitt slik kvinner liker? De er kvinner selv, med behov for å like sitt eget utseende.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok rett. Selv har jeg også lett for å synes at disse kvinnene med det litt mer harde utseende er langt mer sexy enn meg selv. Likevel har jeg med mine mer myke trekk lett for å dra svært flotte menn, og jeg forstår ikke alltid hvorfor de går for meg og ikke disse kvinnene jeg anser som flottest. Anonymkode: fdf47...ca6 Ja, det er de tankene du kommer med der, jeg tenkte på da jeg laget tråden! Det er litt som når menn forventer at vi kvinner skal synes A, B og C er kjekk, men så liker damer bedre X, Y og Z. Anonymkode: 37beb...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #11 Skrevet 12. oktober 2019 1 minutt siden, Jensine skrev: Hvis det er slik du skriver, er det vel ikke misforstått av kvinner å forme utseendet sitt slik kvinner liker? De er kvinner selv, med behov for å like sitt eget utseende. Enig i den! Synes kvinner skal forme utseendet sitt akkurat slik de selv liker Anonymkode: 37beb...cfb
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #12 Skrevet 12. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. De er rettet mot kvinner og homser. Når det gjelder Ruby Rose, så var det jo det som var poenget mitt - fløy det over hodet ditt? Når det gjelder Agnes Kittelsen så var det noen som dro frem hvordan hun så penere ut i Kon-Tiki, en film hvor hun har tonet ned øyebrynene, i motsetning til hva hun har på bilder man ellers ser av henne. Anonymkode: 37beb...cfb Tenkte mer på at R.R er ute etter å tiltrekke seg damer og ikke menn. Ingen damer som tenker at hun er en sånn menn finner tiltrekkende, da hun ser ut som en gutt. A.K derimot kunne jeg trodd at menn liker, fordi jeg ikke selv ser at hun er androgyn. Anonymkode: d8c6e...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #13 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenkte mer på at R.R er ute etter å tiltrekke seg damer og ikke menn. Ingen damer som tenker at hun er en sånn menn finner tiltrekkende, da hun ser ut som en gutt. A.K derimot kunne jeg trodd at menn liker, fordi jeg ikke selv ser at hun er androgyn. Anonymkode: d8c6e...a1f Igjen, når det gjelder Ruby Rose, så var det det som var mitt poeng. (Vet ikke hva som skal til for at du klarer å forstå det, så jeg gir meg her.) Dine tanker om Agnes Kittelsen er nettopp det jeg vil frem til med tråden. Anonymkode: 37beb...cfb
Blondine Skrevet 12. oktober 2019 #14 Skrevet 12. oktober 2019 30 minutter siden, Paramount skrev: Morsomme tanker du har ts, Kred for en nysgjerrig personlighet! Jeg har gitt opp dette temaet, det er så mange forskjellige mennesker, og noen har bare noe ekstra som fører til oppmerksomhet. Det kan være alt fra måten de går på, snakker, tonefall, klær, blikk, størrelse på føtter, hår, interesser de har, måten de spiser på, osv osv. Bilder viser bare et støvfnugg av hva et menneske egentlig er(var), akkurat i det hundredels sekund bildet ble tatt. Er så enig!
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #15 Skrevet 12. oktober 2019 38 minutter siden, Kvelertak skrev: Både kvinner og menn liker forskjellig. Varierer fra person til person. Kvinner som er hottest er de som har ekte lepper og ikke er sprøyta full i fillers. Store fake lepper er lite sexy uansett hvor feminin/maskulin dama er. Likevel ser man at disse kvinnene som er med på realityprogrammer som eotb drar mange menn. Utseendet som går igjen er store lepper, svart eller bleika hår, store silikonpupper, falske vipper og masse sminke. Er det da en egen gruppe menn som dras mot dette? Anonymkode: fdf47...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #16 Skrevet 12. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: og selv har jeg preferanser på helt andre ting enn dette Det er ingen overraskelse. 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt som når menn forventer at vi kvinner skal synes A, B og C er kjekk, men så liker damer bedre X, Y og Z Du skal alltid være så spesiell, først som kvinne,deretter i kraft av deg selv. Du er ikke så annerledes som du tror,ta din plass i verden,da blir din verden mye større,og tydeligere. Anonymkode: 31603...960
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #17 Skrevet 12. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Likevel ser man at disse kvinnene som er med på realityprogrammer som eotb drar mange menn. Utseendet som går igjen er store lepper, svart eller bleika hår, store silikonpupper, falske vipper og masse sminke. Er det da en egen gruppe menn som dras mot dette? Anonymkode: fdf47...ca6 Damene i ex on the beach etc er jo pene utenom lepper osv og da. Og hvor mange damer i begynnelsen av 20-åra er det som ikke drar massevis av menn om de vil? Dette er damer med skyhøyt ego og selvtillit, de finner tilsvarende menn. De ville ikke vært interessert i meg, og jeg ville antakeligvis kutta pulsåra etter en dag sammen med dem om det hadde vært aktuelt Anonymkode: 4715a...202 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #18 Skrevet 12. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel ser man at disse kvinnene som er med på realityprogrammer som eotb drar mange menn. Utseendet som går igjen er store lepper, svart eller bleika hår, store silikonpupper, falske vipper og masse sminke. Er det da en egen gruppe menn som dras mot dette? Anonymkode: fdf47...ca6 Ikke nødvendigvis ulike grupper. Vi har alle har en sivilisert del av oss selv og en usivilisert del. Man ønsker ofte en ting å være kjæreste med, typisk nedtonet og uproblematisk ytre. Og så har man de litt dypere drifter som ønsker seg alt fra guffent utseende til plastic fantastic. Noen er litt mer åpenbare på den siste der.. Anonymkode: 37beb...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #19 Skrevet 12. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen overraskelse. Du skal alltid være så spesiell, først som kvinne,deretter i kraft av deg selv. Du er ikke så annerledes som du tror,ta din plass i verden,da blir din verden mye større,og tydeligere. Anonymkode: 31603...960 Dette skjønte jeg ikke bæret av, utover at det ser ut som du forsøker å angripe meg som person. Noe som, i så fall, sier mer om deg enn om meg. Anonymkode: 37beb...cfb 3
Gjest Warrior Skrevet 12. oktober 2019 #20 Skrevet 12. oktober 2019 (endret) 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel ser man at disse kvinnene som er med på realityprogrammer som eotb drar mange menn. Utseendet som går igjen er store lepper, svart eller bleika hår, store silikonpupper, falske vipper og masse sminke. Er det da en egen gruppe menn som dras mot dette? Anonymkode: fdf47...ca6 Det er ikke så veldig mange som tenner på falske store lepper så man ser godt er falske. De blir ikke flinkere til å suge selv om de fyller leppene med fillers😝 Samme med de som aldri viser seg uten sminke. Det må jo være en grunn til at de ikke kan vise seg uten for menn. Ei dame skal ha godt selvbilde og være stolt av seg selv både med og uten sminke. Det er sexy. Grunnen til at mange menn går etter de er for de er/har vært på TV. Endret 12. oktober 2019 av Kvelertak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå