Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der, eller skal dit i år?

Har såååååååå lyst til å dra, men har jo sommerjobb :sur:

Skulle gjerne likt å sett Thomas Dybdahl, Greenday, Foo Fighters m.fl. :-(

Jaja.. Får vel bli til neste år.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal! :)

Får besøk av en venninne hele Quart-uka, hoho, som jeg gleder meg!! :) :) Blir nok bra! :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har utrolig lyst.. Masse bra hip-hop der i år.. Men det blir nok desverre for dyrt for meg :-(

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var der i fjor og håper det samme i år. Reiser til Spania dagen etter at Quarten er ferdig, så kan bli litt pes med klesvasken... :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skal iallfall se mars volta, ingen andre faller spesielt i smak der :P

Gjest seroxata
Skrevet

jeg satser på å få med meg mars volta, og det holder vel egentlig for meg..

Men siden jeg bor såpass nærme, så komemr jeg til å rølpe rundt i området i det minste :sjarmor:

Skrevet

Er det noe særlig metall i år da? Ifjor var det jo sinnsykt bra med My dying bride og Slipknot.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det noe særlig metall i år da?

Foreløpig ser det ut til å bli endel gull på Stadion

*fotballmodus*

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har utrolig lyst til å dra på Quarten, men har ingen som vil eller kan være med. :riste:

Skrevet

Vi kan jo dra sammen :ler: Alle her maser om at det er så dyrt!

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Det er ikke så dyrt. Det som koster er eventuelt flybilletten, hvis man er uheldig. :tunge1:
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke dyrt? Brukte en formue vi den stunden vi var der. Men vi vorset ikke, dro bare hjem etter de få konsertene vi var på, dusjet og så bar det ned til Ernst. Var liksom ikke tema å vorse... Teite folka...

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg tenker meg om brukte vi BARE penger på alkohol og mat... Betalte ingenting for selve festivalen og ingenting i cover etc. Herregud, vi må jo ha drukket masse... Og jeg følte meg jo aldri full der engang :oops:

Skrevet

Når er det, egentlig?

Skrevet

Har lyst, selv om jeg fant kun 1-2 band av interesse. Men stemningen er nesten en grunn å reisei seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, er kun onsdagen som er interessant for min del, så lurer på å dra bare et par dager.

Halve moroa er jo å sitte i sola og drikke øl og være på konsert hvor det er god stemning.

Også dra hjem og stasje seg opp til kvelden og dra på byen og feste :)

Gjest Solsikke
Skrevet

Var på Quarten både i 2002 & 2003. I år drar jeg sammen med 3 venniner, har dagspass tirs, ons og tors og gleder meg kjempemasse - spesielt til å se Jimmy Eat World, Green Day, Snoop Dogg, The Game (masse bra hip hop på onsdagen) og på torsdagen skal vi se Foo Fighters og feire 20 års dagen min :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...