AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #21 Skrevet 12. oktober 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sett kroppene til de på 20-25 for tiden? Synes de som er unge nå, ser ut som de ikke bryr seg om kropp i det hele tatt. Mange damer over 40 trener mye, og har veldig mye penere kropp enn de som er yngre. Finere kropp, bedre i senga, klokere hode. Perfekte. Anonymkode: e2d99...699 Signeres ! + at de har en mye mer feminin og sensuell stil og klasse. Klær, sminke og parfyme etc. Eleganse og kvinnelighet, uten å være snobbete og jålete. Så kan 18 - 20-åringene sitte der med botoxen, silikonen og andenebbene sine. Anonymkode: 51f09...10d 1
Gorgonzola Skrevet 14. oktober 2019 #22 Skrevet 14. oktober 2019 På 12.10.2019 den 8.31, AnonymBruker skrev: Type 12-16 år yngre, er selv 45. Det er herlig sex, rett og slett. Men så vet jeg jo at kroppen min ikke kan sammenlignes med en 20-30-årig jente. Tenker ikke gutter på det? Virker jo ikke sånn.. Dere som har prøvd eldre damer, hvordan er det? Anonymkode: a913f...976 Om det faktisk var slik du forteller så hadde du neppe spurt folk på KG om hva disse gutta tenker, tenker nå jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå