AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Type 12-16 år yngre, er selv 45. Det er herlig sex, rett og slett. Men så vet jeg jo at kroppen min ikke kan sammenlignes med en 20-30-årig jente. Tenker ikke gutter på det? Virker jo ikke sånn.. Dere som har prøvd eldre damer, hvordan er det? Anonymkode: a913f...976
David01 Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 (endret) M22. Jeg personlig liker eldre kvinner. De vet hva må gjøre for å få "noe(n)", yngre kvinner venter for noe(n) Mer erfaring, ikke bare for sex, i liv, du kan snakke mer med en eldre persjon Og, selvfølgelig, kroppen er mer definert, mer moden, mer sensuell, mer sexy Endret 12. oktober 2019 av David01 5
David01 Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Beklager Endret 12. oktober 2019 av David01 Beklager 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 Er mange kvinner i 40-årene som har flott naturlig kropp! Jeg er mann på 25år, hatt sex med eldre kvinner siden jeg var 20. Elsker det, selvsikkerheten og tryggheten. Nå klarer jeg ikke usikkre kvinner lenger, må ha noen som er erfarne. Samt tenner jeg sinnsykt på aldersforskjellen, føles ikke galt eller feil på noen måte. Min siste elskerinne gjennom 6mndr var 43år. Anonymkode: e583e...e4e 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 Har du sett kroppene til de på 20-25 for tiden? Synes de som er unge nå, ser ut som de ikke bryr seg om kropp i det hele tatt. Mange damer over 40 trener mye, og har veldig mye penere kropp enn de som er yngre. Finere kropp, bedre i senga, klokere hode. Perfekte. Anonymkode: e2d99...699 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 Seksuell attraksjon er summen av en miks faktorer. Utseende/kropp er bare en av veldig mange slike faktorer. For noen er selvsagt utseende viktig(st), men for de fleste er alder i seg selv, erfaring, villighet, smartness, makt, penger, lukt, humor, sjarme og masse annet med på å sette sammen hvor seksuelt attraktiv en person anser en annen. «At en kvinne med så mye erfaring, og så flott jobb har lyst på å ligge med meg», er for meg mye mer turn-on enn at en stram 22-åring uten noe annet enn en fin kropp vil ha seg:-) ...men det er fasinerende hvor ulikt tenningsmønster vi mennesker har. Anonymkode: f172b...d88 3
AndersenG Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 Det varierer enormt. Har hatt et par damer som er 15-20 år eldre og hatt nydelig sex, men også en dame som er 10 år eldre som ikke var noe særlig. Alt avhenger av kjemi og lekenhet. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #8 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg elsker den unge mannekroppen og kåtskapen, alltid stiv og klar, overraskende god i senga også, selvsikre og nydelige. Og så modne og hyggelig flere av dem er. Huff blir vanskelig å gå tilbake til menn på min egen alder igjen, den tiden kommer jo... TS Anonymkode: a913f...976 2
Katten.2.0 Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 Det er naturlige endringer som skjer med kroppen ila livet. Noen ganger kan det være meget tennende å være med en 'ny' type kropp, som en motpol til de man ellers holder på med. Jeg synes ihvertfall at forandring er tiltrekkende, men for min del er det som regel personligheten og seksualiteten som har vært det mest tiltrekkende ved de kvinnene som har vært vesentlig eldre enn meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 Du som er 45, burde du ikke prøve å finne en mann for forhold i stedet da? Du har jo nådd en alder hvor det ikke nødvendigvis blir enklere å finne en mann? Ikke moralsk ment altså, men hvis du vil ha en livspartner så bør du ikke akkurat utsette ting Anonymkode: 50178...d5f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #11 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har fått barn og trener litt, men har et greit fettlager. Har giftet meg med en 11 år yngre mann som tenner på min store rumpe og pupper. Er str 42. 104-87-104. Timeglass. Anonymkode: db72e...ec2 2
Kim123 Skrevet 12. oktober 2019 #12 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har lest en del kommentarer her inne på kg, opp igjennom årene, der menn sier at de liker eldre kvinner. Men altså, uansett så tror jeg ikke du skal tenke på at du ikke kan sammenlignes med 20-åringer, hvis de vil ha deg, så vil de ha deg! Så kos deg! 👍🥳 1
Kim123 Skrevet 12. oktober 2019 #13 Skrevet 12. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du som er 45, burde du ikke prøve å finne en mann for forhold i stedet da? Du har jo nådd en alder hvor det ikke nødvendigvis blir enklere å finne en mann? Ikke moralsk ment altså, men hvis du vil ha en livspartner så bør du ikke akkurat utsette ting Anonymkode: 50178...d5f Kanskje hun bare vil kose deg. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #14 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg liker også yngre menn. Mange av dem er veldig søte og høffelige, og gjør ting som jeg ikke tror menn på min alder hadde giddi. Problemet er at jeg kan ende opp med følelser også, men at kanskje de synes det er itt "rart" siden jeg er 10+ år eldre. Men setter uansett stor pris på å være med dem, og det er noe som har forandra seg med alederen, fordi når du er ung jente så tar du alt så sinnsykt forgitt. Anonymkode: ed29a...29e 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #15 Skrevet 12. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du som er 45, burde du ikke prøve å finne en mann for forhold i stedet da? Du har jo nådd en alder hvor det ikke nødvendigvis blir enklere å finne en mann? Ikke moralsk ment altså, men hvis du vil ha en livspartner så bør du ikke akkurat utsette ting Anonymkode: 50178...d5f Hei, jeg er definitivt ikke ute etter en livspartner nå. Har halvvoksne/voksne barn og er dessverre skilt. Så koser meg litt og nyter livet, men skjønner jo at jeg ikke kan holde på slik i evig tid. Mye mulig behovet kommer etterhvert og da blir det nok med en mann nærmere min egen alder. Kunne aldri hatt et langvarig forhold med en mann som er langt yngre enn meg selv. Anonymkode: a913f...976
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #16 Skrevet 12. oktober 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du som er 45, burde du ikke prøve å finne en mann for forhold i stedet da? Du har jo nådd en alder hvor det ikke nødvendigvis blir enklere å finne en mann? Ikke moralsk ment altså, men hvis du vil ha en livspartner så bør du ikke akkurat utsette ting Anonymkode: 50178...d5f Hilsen singel og bitter mann? Anonymkode: f0acc...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #17 Skrevet 12. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hilsen singel og bitter mann? Anonymkode: f0acc...f6b Jeg er en gift kvinne om det er av betydning, og det var bare er velment råd. Jeg ser jo rundt meg at det ikke blir lettere å finne noen jo lenger opp i årene man kommer. Anonymkode: 50178...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #18 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er en gift kvinne om det er av betydning, og det var bare er velment råd. Jeg ser jo rundt meg at det ikke blir lettere å finne noen jo lenger opp i årene man kommer. Anonymkode: 50178...d5f Du mange gifte kvinner misunner henne situasjonen, for å være helt ærlig. Anonymkode: ed29a...29e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #19 Skrevet 12. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du mange gifte kvinner misunner henne situasjonen, for å være helt ærlig. Anonymkode: ed29a...29e Jepp. Og det er langt fra alle som sliter med å finne seg noen, bare fordi de ikke er ung lengre. Anonymkode: f0acc...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #20 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg er kommet i "gullalderen" for en mann å være i. Jeg kan både se nedover til damer i 20-årene, samtidig som jeg vurderer mine jevngamle 30-åringer, og ser opp til kvinner i 40-årene. Vi snakker om 3 tiår med forskjellig kvalitet av erfaring. Må ærlig si at det er mange kvinner i 40-årene som holder seg bedre enn kvinner i 20-årene. De mer eldre har også en mer erfaring, en mer lyst og tar mer initiativ. Det oser sexlyst. Jeg føler disse kvinnene setter mye mer pris på meg enn kvinner som er yngre. Å føle seg velkommen, og føle at man kan gi mer enn ellers er en god følelse. Jeg liker smaken, lukten, lyden og synet av en naturell kvinne. Her høster eldre kvinner mer frukter, fordi de yngre er så full av dilldall, sminke og plastikk på kroppen at det rett og slett ikke faller i smak. Men det er mine preferanser det. Og historisk sett så viser mine preferanser at jeg trives godt i alderen 35-45. Gi meg en kropp med livsmerker! Med riper og rynker. La meg få kjenne at den kroppen har levd. Anonymkode: cf765...3c0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå