Gjest mummi Skrevet 4. september 2002 #1 Skrevet 4. september 2002 nå nærmer dagen seg.var hos frisøren i dag og det tror jeg kommer til og bli bra. ellers er alt under kontroll.mat,drikke,sanger,blomster og klær er klart. min snille sjef skal lage bryllupskaka mi og den gleder jeg meg til og se ferdig.jobber som konditor så jeg skal ikke ha marsipankake. jeg skal ha 3 etg kake som støpes i fromasj og kanten pyntes med diverse friske frukter.dette tror jeg blir bra. hvordan er det med dere andre begynner dere og bli ferdige. i går fikk jeg se den nydelige gifteringen min.hvitgull og gultgull med diamanter rundt hele.den er bare så fin. hilsen en som begynner og glede seg veldig
Imax Skrevet 4. september 2002 #2 Skrevet 4. september 2002 LYKKE TIL!!!! Kom med oppsummering etterpå da - og husk å ikke bry deg om detaljene på dagen, bare kos deg sammen med din mann...
Gjest gummis - ikke logget inn Skrevet 4. september 2002 #3 Skrevet 4. september 2002 Her igaarden begynner det meste bli klart. Jeg har 4 poser med ting som skal til de forsjellige stedene. De fleste av vaare gjester kommer paa fredag, vi skal ha pub kveld her. Gleder meg til aa se alle, og ikke minst til loerdagen. VI er egentlig ferdig med det meste. Jeg har krysset av liste etter liste, og naa er det bare to ting igjen som jeg vet om... lurer paa hvor mange ting jeg har glemt... Uansett, naa skal jeg vaere flink aa glemme detaljer osv, og bare kose meg! Ikveld skal jeg paa teater med jentene, flott det! Lykke til andre 7de september bruder, gleder meg til aa hoere hvordan dere hadde det etterpaa! Haaper dere ikke maa stresse altfor mye naa! Stor klem, Gummis
livy Skrevet 4. september 2002 #4 Skrevet 4. september 2002 Hei mummi!!! :D Vil bare ønske deg lykke til!!! Håper du får en flott dag, og gleder meg til referatet!!!! :D :D :D :D Koz..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå