Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... har vært på svigersbesøk i dag, og ble sittende og lese Norsk Ukeblad med intervju med Reidar og May-Brit fra Fagerstrand.

De fortalte at de pleide å gjøre stua om til et atelier og male massevis av bilder og at Reidar var spesielt talentfull. Og i bildeteksten ble det påpekt at Reidar hadde malt et bilde som hang på veggen bak de to...

Problemet er bare at det var snakk om dette bildet

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10109*10246

Som altså kommer fra IKEA...

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet
:hoho: Kanskje han har solgt det til IKEA også? :ler::ler:
Skrevet

Uff...det er jo egentlig utrolig. Jeg tror jeg aldri har opplevd noen som juger så glatt som de to. Fy...for noen eklinger.

Gjest gjest er best
Skrevet

Kan jo hende det var ukebladet som presterte en trykkleif da.

Skrevet
Kan jo hende det var ukebladet som presterte en trykkleif da.
Klart det er det som har skjedd....for hvis det bildet selges på Ikea...så har jo aldriiiiiiiiiiiiii Reidar eller May-Britt sagt at Reidar har malt det. De har blitt misforstått...og er veldig skuffet over både ukebladet og Ikea.
Gjest Violetta
Skrevet
Klart det er det som har skjedd....for hvis det bildet selges på Ikea...så har jo aldriiiiiiiiiiiiii Reidar eller May-Britt sagt at Reidar har malt det. De har blitt misforstått...og er veldig skuffet over både ukebladet og Ikea.

Hører "Jei er så skuffet over dei" i det fjerne... :ler::ler:

Skrevet
:ler: Jeg bare ler av de 2 der. Syns de er morsomme jeg, dog på en noe rar måte, men lell :wink:
Gjest Gjesta
Skrevet

Hører "Jei er så skuffet over dei" i det fjerne... :ler::ler:

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...