:-) anna Skrevet 21. mai 2005 #1 Skrevet 21. mai 2005 hehe... har vært på svigersbesøk i dag, og ble sittende og lese Norsk Ukeblad med intervju med Reidar og May-Brit fra Fagerstrand. De fortalte at de pleide å gjøre stua om til et atelier og male massevis av bilder og at Reidar var spesielt talentfull. Og i bildeteksten ble det påpekt at Reidar hadde malt et bilde som hang på veggen bak de to... Problemet er bare at det var snakk om dette bildet http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10109*10246 Som altså kommer fra IKEA...
sixx Skrevet 21. mai 2005 #4 Skrevet 21. mai 2005 Uff...det er jo egentlig utrolig. Jeg tror jeg aldri har opplevd noen som juger så glatt som de to. Fy...for noen eklinger.
Gjest gjest er best Skrevet 21. mai 2005 #5 Skrevet 21. mai 2005 Kan jo hende det var ukebladet som presterte en trykkleif da.
sixx Skrevet 21. mai 2005 #6 Skrevet 21. mai 2005 Kan jo hende det var ukebladet som presterte en trykkleif da.Klart det er det som har skjedd....for hvis det bildet selges på Ikea...så har jo aldriiiiiiiiiiiiii Reidar eller May-Britt sagt at Reidar har malt det. De har blitt misforstått...og er veldig skuffet over både ukebladet og Ikea.
Gjest Violetta Skrevet 21. mai 2005 #7 Skrevet 21. mai 2005 Klart det er det som har skjedd....for hvis det bildet selges på Ikea...så har jo aldriiiiiiiiiiiiii Reidar eller May-Britt sagt at Reidar har malt det. De har blitt misforstått...og er veldig skuffet over både ukebladet og Ikea. Hører "Jei er så skuffet over dei" i det fjerne...
Fam Skrevet 21. mai 2005 #8 Skrevet 21. mai 2005 Jeg bare ler av de 2 der. Syns de er morsomme jeg, dog på en noe rar måte, men lell
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #9 Skrevet 22. mai 2005 Hører "Jei er så skuffet over dei" i det fjerne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå