Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gjøre noe helt annet etter permisjonen. Starte opp noe for meg selv. Jobbe hjemmefra, men vet ikke helt hva og hvordan jeg skal starte. Tenkte å begynne sånn smått nå før permisjonen er ferdig slik at jeg får kommet i gang. 
har du noen forslag? Eller tenker du i samme bane selv? Vil gjerne høre fra deg.

Anonymkode: f0bf1...415

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du gjort før da, hvilken utdannelse har du? Og hva vil du gjøre?

Jeg er jobbsøker selv, søker jobber innen økonomi :)

Anonymkode: 0e8ba...58e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du gjort før da, hvilken utdannelse har du? Og hva vil du gjøre?

Jeg er jobbsøker selv, søker jobber innen økonomi :)

Anonymkode: 0e8ba...58e

Den utdanningen jeg har vil jeg ikke bruke. Vil gjøre noe helt nytt!

Skrevet

Vanskelig å komme med forslag når du ikke vil si noe om bakgrunn og interesser. 

Anonymkode: 1d573...926

Skrevet

Du bør jo brenne for det, hvis du skal starte for deg selv..

Anonymkode: b7f43...a2f

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å gjøre noe helt annet etter permisjonen. Starte opp noe for meg selv. Jobbe hjemmefra, men vet ikke helt hva og hvordan jeg skal starte. Tenkte å begynne sånn smått nå før permisjonen er ferdig slik at jeg får kommet i gang. 
har du noen forslag? Eller tenker du i samme bane selv? Vil gjerne høre fra deg.

Du skal bare begynne med noe, og noe som ikke er relevant for utdannelsen du tok. Ikke har du noen ide og ikke har du noe du interessenter deg for. 

Høres ut som om du gjør et riktig karriere valg 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags ting kan du? Strikke, hekle, sy, male?

Hva slags tjenester kan du tilby? Språkvask, korrekturlesing, PowerPoint-redigering, grafisk design?

Import av varer? Da bør det være en nisje du kjenner godt, og ser en mulighet i.

Anonymkode: fd510...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...