Gå til innhold

Photoshop pris

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Tenker på å skaffe meg Photoshop, men etter å ha søkt litt rundt ser det ut som det er noe man må betale en viss sum hver mnd for ? Kan man ikke bare betale en engangs sum også har man det liksom ?🤔

Anonymkode: 3d1c6...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Tenker på å skaffe meg Photoshop, men etter å ha søkt litt rundt ser det ut som det er noe man må betale en viss sum hver mnd for ? Kan man ikke bare betale en engangs sum også har man det liksom ?🤔

Anonymkode: 3d1c6...969

Ikke nå mer. Photoshop har blitt en app du må leie for å kunne bruke. Det er helt sykt. Anbefaler deg å vurdere Affinity photo istedenfor. Jeg har brukt det i noen år nå og er storfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du skal drive profesjonelt som grafisk designer, anbefaler jeg Photoshop Elements. Det kjøper du for en knapp tusenlapp og har til odel og eie. Det meste du kan gjøre i vanlig Photoshop, kan du også gjøre i Photoshop Elements i expert-modus.

Anonymkode: 4722d...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik Foto-plan kjøpt på nett og betaler hver måned og hvis du ser her:

https://www.adobe.com/no/creativecloud/plans.html

Så kan du velge å betale enten månedlig eller en gang hvert år. Du kan betale 1402 og da får du tilgang til Photoshop, Lightroom og får 20GB skybasert lagringsplass. Du kan også kjøpe Photoshop elements for rundt tusenlappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, O.G. skrev:

Ikke nå mer. Photoshop har blitt en app du må leie for å kunne bruke. Det er helt sykt. Anbefaler deg å vurdere Affinity photo istedenfor. Jeg har brukt det i noen år nå og er storfornøyd.

Hvor mye koster photoshop pr mnd?

Og hva koster affinity photo?

Anonymkode: ec070...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken Photoshop tenker du på? Elements eller CS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Photoshop pr år blir 1150nok.

Affinity photo blir 550 som en engangssum for MAC/Windows og 219 for iPad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker PaintShopPro,som har mange av de samme funksjonene som Photoshop. Man kan også bruke/importere endel av de samme plugins/effektene som Photoshop har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2019 den 19.07, Elaine Marley skrev:

Jeg har en slik Foto-plan kjøpt på nett og betaler hver måned og hvis du ser her:

https://www.adobe.com/no/creativecloud/plans.html

Så kan du velge å betale enten månedlig eller en gang hvert år. Du kan betale 1402 og da får du tilgang til Photoshop, Lightroom og får 20GB skybasert lagringsplass. Du kan også kjøpe Photoshop elements for rundt tusenlappen.

Signerer denne. Jeg har denne både for lightroom og photoshop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...