Gå til innhold

Bordoppsetning, hvem skal sitte hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

U-bord, 6 personer på hovedbord.

40 personer.

men når mamma er ikke lever, og faren til budgommen også ikke lever, hvem skal da sitte ved siden av brudgommen?

pappa skal vel sitte ved siden av meg sammen med moren til gommen? da blir det tomt på andre siden ...

hva gjør man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din pappa ved siden av deg...og brudgommens mamma ved siden av brudgommen. :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ja det tenkte vi på, så du mener det går bra? vi har jo ikke akurat så mange valg.

min tante kan hun sitte ved sia pappa da?

men hvem skal da sitte ved siden av svigemor?

Skrevet
ja det tenkte vi på' date=' så du mener det går bra? vi har jo ikke akurat så mange valg.[/quote']

Det hadde blitt feil hvis han ikke skulle ha sin mor ved siden av seg, så lenge situasjonen er som den er.

Klart din tante kan sitte der. Et annet alternativ er en kvinnelig fadder.

Jeg vet jo ikke hvem dere har å velge i. Men har han en mannlig fadder så funker jo det bra.

Men det spiller absolutt ingen rolle....så lenge dere ikke heter Mette-Marit og Haakon :ler: Gjør det sånn som dere føler dere mest komfortable med.

I vårt bryllup satt min manns mor og far ved siden av ham-...og min mor og min gjenlevende kvinnelige fadder ved siden av meg.

:)

Skrevet
ja det tenkte vi på, så du mener det går bra? vi har jo ikke akurat så mange valg.

min tante kan hun sitte ved sia pappa da?

men hvem skal da sitte ved siden av svigemor?

Det burde ikke være noen sak!!! Det bestemmer jo dere! :wink:

I vårt tilfelle mangler gommen far, og derfor plasserer vi mine foreldre sammen, hvor jeg har pappa til bords, mens G har sin mor og bestemor ved siden av der igjen (jeg har ikke besteforeldre) - den beste løsningen for oss!

Skrevet

Vi har samme bordoppsett som dere. Han har mistet begge sine foreldre, jeg har begge mine. Vi har valgt å plassere min far ved siden av meg, min mor ved siden av han. Deretter har vi plassert min forlover ved siden av min far, og hans forlover ved siden av min mor.

Om det stemmer med 'sånn gjør man det for sånn har det alltid vært' er i grunnen uinteressant :)

Skrevet

Så fine alternativ med besteforeldre og forlovere også. :)

Skrevet

Et annet alternativ er å bare sitt 4 oppe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...