AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Blir alltid tatt på senga her selv om jeg vet at den alltid kommer. Hva er noen av deres svar? Har tidligere sagt. - liten erfaringen innen et semi relevant område. - kan påta meg mye om gangen. - kan bli demotivert om det er lite å gjøre. Noen ideer ? Anonymkode: 02eac...c44
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Mine dårlige egenskaper er at jeg er som oftest for sein enten så leverer jeg ting for seint, ellers så gjør jeg det ikke i det hele tatt, noen ganger rett før fristen Bryr meg ikke så mye om regelverk Men tør jo ikke å si dette. Jeg er blid og hyggelig og morsom og skulker aldri jobb da. Anonymkode: dd6a1...bfa
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Mine negative egenskaper er: Jeg synes grensesetting er en utfordring og har vondt for å si nei når jeg blir bedt om å påta meg en oppgave. Jeg har et kroppsspråk som er litt «travelt», og som kan virke stressende på andre. Jeg kan virke i overkant opptatt av regler og rutiner. Det er to ting som er viktige med dette spørsmålet, og ingen av dem er å ramse opp så mye som mulig, eller å nevne en «negativ» egenskap som egentlig er positiv av typen «Jeg er utålmodig, men det er egentlig bare fordi jeg er så innmari effektiv og resultatorientert og gjerne vil at ting skal bli gjort». Den ene viktige tingen er å vise et snev av selvinnsikt, og den andre er å kunne reflektere over hva man gjør eller kan gjøre for å redusere ulempene med dette i jobbsammenheng. Anonymkode: f2829...3c2 4
SPOCA Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) Jeg er en introvert, sjenert og innadvendt type. Jeg skammer meg ikke over det, og er helt ærlig på dette. Heldigvs kan jeg vise til mye engasjement (frivillig arbeid m.m) i min CV, slik at jeg fint kan argumentere med at engasjementet ofte trumfer de tre andre egenskapene. Hvilket er sant. Endret 11. oktober 2019 av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg er dårlig på å ta imot kritikk. Jeg kan godt forstå det senere, men akkurat der og da når jeg mottar den går jeg over i forsvarsmodus. Anonymkode: 0f2f3...a9f 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: «Jeg er utålmodig, men det er egentlig bare fordi jeg er så innmari effektiv og resultatorientert og gjerne vil at ting skal bli gjort». Takk for innspill, men i nærmest hver eneste intervjuer videoer på YT av folk som jobber i HR bransjen, trekkes dette frem som en klisje man bør unngå. "Jeg kan av og til være for dedikert i jobben" type svar.. Mitt ærligste svar må vel være noe slikt som at jeg tidligere har strevd med å organisere hverdagen min, har mange ideer hele tiden og er nødt til å bruke en bok/kalender flittig for å holde orden. Men det høres jo ikke noe bra ut når man søker en jobb med ansvar innen salg. Anonymkode: 02eac...c44
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill, men i nærmest hver eneste intervjuer videoer på YT av folk som jobber i HR bransjen, trekkes dette frem som en klisje man bør unngå. "Jeg kan av og til være for dedikert i jobben" type svar.. Mitt ærligste svar må vel være noe slikt som at jeg tidligere har strevd med å organisere hverdagen min, har mange ideer hele tiden og er nødt til å bruke en bok/kalender flittig for å holde orden. Men det høres jo ikke noe bra ut når man søker en jobb med ansvar innen salg. Anonymkode: 02eac...c44 Hun skriver at poenget er å ikke gi sånne svar..,,, Anonymkode: 13454...18c 4
Sylveon Skrevet 12. oktober 2019 #8 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg sliter når jeg er borte fra jobb og blir til tider rastløs og grinete i ferier. Sliter med at ungene ønsker seg badeferie, men jeg går lei etter noen minutter. Drar ofte på storbyturer istedenfor og fyller dagene med program fra morgen til sent på kveld. Samboer pleier å ta seg av de minste på kvelden - hehe. Jeg er også ekstremt dårlig til å ta i mot kritikk. Jobber på min egen måte og syns jeg gjør det best da.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir alltid tatt på senga her selv om jeg vet at den alltid kommer. Hva er noen av deres svar? Har tidligere sagt. - liten erfaringen innen et semi relevant område. - kan påta meg mye om gangen. - kan bli demotivert om det er lite å gjøre. Noen ideer ? Anonymkode: 02eac...c44 Jeg takler dårlig å få kritikk, jeg tar meg ofte nær av det derfor er jeg perfeksjonist på de fleste områder for å slippe kritikk. Jeg vet jo at kritikk kommer uansett hvor man er i livet, så det går jo sin gang. Likevel takler jeg det dårlig inni meg. Anonymkode: 2f8f2...12e 1
Gjest Witch24 Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 Dårlig i sosiale relasjoner, da jeg leser andre veldig dårlig, takler kritikk dårlig, følsom for stress, angst ved store folkemengder og har en elendig romsans.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #11 Skrevet 12. oktober 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun skriver at poenget er å ikke gi sånne svar..,,, Anonymkode: 13454...18c Opps. Så det nå. Trekke forhastede konklusjoner kan jeg skrive ned på listen min da 😛 Anonymkode: 02eac...c44 2
Gjest Familytree Skrevet 12. oktober 2019 #12 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg blir lett forvirret. Jeg kan ikke forklare de tingene som er fornuftige i hodet mitt. Jeg bruker internett for mye når jeg må finne noe. Jeg vet at det finnes andre midler, men jeg bare søker på Google. Det er det?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #13 Skrevet 12. oktober 2019 Nå er det vel ingen som spør om ha dine verste egenskaper er? Dårlige mener du kanskje? Jeg har så så mange... Ville aldri fått jobb om jeg var ærlig. Jeg bruker å si at min dårlige egenskape er at jeg er sta (for det er jeg) og det er en litt dårlig personlig egenskap, men kan være bra for jobb Anonymkode: 49448...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå