AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg har flere ganger lagt ut ting for salg på Finn.no hvor noen lagrer/trykker på hjerte på annonsen, men de tar aldri kontakt med meg som selger. Så hvorfor lagrer du Finn annonser ? Anonymkode: 867c4...ad3 2
Ullvott Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg lagrer for å klare å finne tilbake til tingen. Jeg kan jo ikke kjøpe alt jeg fatter interesse for på Finn, og noen ting hender det at jeg trenger å bruke litt til å bestemme meg for. Hvis jeg skal vise fram tingen til mannen min er det også kjekt å ha lagret annonsen. Dessuten får jeg jo melding dersom selger endrer prisen. 16
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Hvis jeg ser etter noe spesifikt, lagrer jeg f.eks. 5–7 ulike annonser for den tingen. Så sammenlikner jeg. Ofte kan jeg ikke bestemme meg med en gang, må sjekke noe osv. Og så tar jeg kontakt med den jeg helst vil ha. Etter hvert sletter jeg de andre. Anonymkode: ddfd3...959 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg lagrer alle annonser jeg har interesse av, slik at jeg finner dem igjen. Men kjøper stort sett aldri noe. Enkekte ganger lagrer jeg annonsen for å overvåke den, med tanke om at jeg skal selge eller selger det samme selv. Anonymkode: 27751...fa3 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg lagrer ofte ting jeg gjerne vil kjøpe, men som er et stykke unna, i tilfelle det dukker opp noe som gjør at jeg skal den veien i nær fremtid. De fleste gangene gjør det jo ikke det. 😛 Anonymkode: 2a917...48f 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 Lager også noen ganger ting jeg ønsker men syns er for dyrt. Om prisen blir satt ned vil det dukke opp i varslinger igjen. Kunne selvsagt ha prutet på prisen istedenfor.. Anonymkode: 04b3d...bde 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 For inspirasjonens skyld hvis jeg liker det som er lagt ut. 2
Puny Skrevet 12. oktober 2019 #8 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg lagrer lignende annonser hvis jeg skal selge samme ting, men er usikker på hvilken pris jeg skal legge meg på. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 For å huske den, om det var noe av interesse. Men er ikke mange jeg gjør det med. Anonymkode: 784c3...2ac
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 19 timer siden, Ullvott skrev: Dessuten får jeg jo melding dersom selger endrer prisen. Det visste jeg ikke. Får man en sånn automatisk e-post med oversikt over opprinnelig pris og ny pris? Anonymkode: 82aac...516
Ullvott Skrevet 12. oktober 2019 #11 Skrevet 12. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det visste jeg ikke. Får man en sånn automatisk e-post med oversikt over opprinnelig pris og ny pris? Anonymkode: 82aac...516 Jeg får varsel inne på «varslinger» om at tingen jeg er interessert i har ny pris. Husker ikke, men tror ikke at den gamle prisen kommer opp. Du kan bestemme dette i innstillingene.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #12 Skrevet 12. oktober 2019 Lagrer alle flotte hus jeg finner for inspirasjon til den dagen jeg skal bygge selv. 😂 Anonymkode: 60af8...f92 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #13 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lagrer alle flotte hus jeg finner for inspirasjon til den dagen jeg skal bygge selv. 😂 Anonymkode: 60af8...f92 Jeg også 😊 + hytter på fjellet og ferieleilighet i Spania 😀 Jeg lagrer også hus, hvis jeg synes de har gode planløsninger. Anonymkode: 98b7c...da7 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #14 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg lagrer for å følge prisen, ha det i bakhodet og som en mulighet sammenlignet med andre lagrede annonser osv. Noen ganger syns jeg bare det er artig å følge med på hva ting går for, og så har jeg en egen "favoritt" for det. Ofte glemmer jeg å rydde opp i de lagrede søkene mine, så kan godt hende jeg har glemt annonsen, og så oppdager at den er der etter noen uker. Så å lagre, er absolutt ikke det samme som å ville kjøpe. Anonymkode: 9b080...130
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #15 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg lagrer ting som ligner på noe jeg selv har tenkt å selge, slik at jeg har oversikt over hvilken pris det ligger ute til. Lagrer også ting jeg kanskje kunne tenkt meg å kjøpe seinere (for å kunne gå tilbake og se på pris), eller ting jeg synes er fine og vil beholde til inspirasjon. Anonymkode: 35a90...1d7
Lady Lovelylocks Skrevet 13. oktober 2019 #16 Skrevet 13. oktober 2019 Lagrer stort sett leiligheter i mitt borettslag. Det er for å følge med på prisene, og for å få tips/inspirasjon til jeg en gang skal pusse opp. 1
Cata Skrevet 13. oktober 2019 #17 Skrevet 13. oktober 2019 Lagrer for å holde øye med "tingen" selvsagt. Nå har jeg f.eks. lagret en hytteannonse i et helt annet distrikt enn der jeg bor, bare sånn aldeles i tilfelle jeg skulle få jobb på de kanter. (Sannsynligheten er mikroskopisk, men rare ting kan jo skje.) 1
Okapi Skrevet 13. oktober 2019 #18 Skrevet 13. oktober 2019 Iblant fordi jeg er interessert, men usikker om jeg trenger eller kan ta meg råd til produktet, iblant fordi jeg føler prisen er for høy og venter på en reduksjon. Det hender også jeg ser på flere lignende produkter, uten å helt vite hvilket jeg skal velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå