Gå til innhold

Norlevo

Nøtteliten

Anbefalte innlegg

Da jeg og typen hadde sex for to uker siden skjedde det et "uhell". Så jeg tok angrepillen på mandagen etter. Det skjedde på lørdagen. Men sist lørdag en uke etter så begynte jeg å blø litt og har blødd ca en gang om dagen i en time eller to med svake menssmerter etter det.. Det er ikke mensen for den skal jeg ikke ha før om en uke...

Er det normalt med sånne blødninger? Syntes det hele er litt merkelig.. Så fikk jeg ikke time hos legen før den 23.09, og det er jo litt lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme erfaring... mensen kom som den skulle og alt er fryd og gammen. Ingen grunn til bekymring.

Står det ikke informasjon om dette i pakningsvedlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du usikker,- ring legen og spør. Evt. få helsesekretæren til å stille et spørsmål og at du ringer tilbake / de ringer deg tilbake.

Det er ikke gøy å gå rundt i usikkerhet....

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda, men det står at bivirkninger skal gi seg etter 48 timer og nå har det gått nesten to uker.. Men men, sikkert normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oooops, jeg er gravid!! Hvordan er dette mulig?? Det lurer jeg på... Hvor stor er sjansen for det når jeg faktisk tok angrepillen innen rimelig tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj. Skjønner ikke hvordan det har gått til.... Uflaks (?)

Du må nesten bare høre med legen og få tatt en HcG urin eller blodprøve for å være sikker på at du er gravid.

Tips : Ring legekontoret og hør om det er noen avbestilte timer som du kan settes opp på. NB : Det er best å ringe om morgenen da det kan komme avbestillinger. Lønner seg å sjekke...

Håper ting ordner seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj.... det er vel egentlig usedvanlig liten sjanse for å bli gravid etter å ha tatt angrepillen innenfor fristen, så her har du vært (u)heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uflaks ja.... Tok test nr to i går og det var en svak strek på den også.. Har time hos legen på mandag da, så vi får se. Det kan jo hende at det er noe hormonkluss.....(håper)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...