AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #21 Skrevet 13. oktober 2019 K28 år. Vil nå si at jeg har superorgasmer hver gang jeg koser meg. Den første er desidert den beste og lengste, men om jeg fortsette kan jeg fortsette med mange gode orgasmer videre. Rekorden er 8 på rad, da var hånda trøtt og ga opp. Med rundt 30 sek mellomrom Fantastisk 😄 Anonymkode: 58554...305 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #22 Skrevet 13. oktober 2019 Har superorgasme nesten hver gang. Føles nesten som om jeg skal besvime og beina knekker sammen 😂 M49 Anonymkode: 1dd34...f9e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #23 Skrevet 13. oktober 2019 Har opplevd det et par ganger..... Men senest og mest intenst med en "tinderdate" nå nylig..... Det er det mest intense jeg noen gang har opplevd.... Jeg mistet helt kontrollen på kroppen, den skalv og ristet og det ga seg ikke..... Iflg daten tror han det kan ha vart i 6-7minutter..... Avsluttet med å squirte en hel masse..... Dette var første gangen vi hadde sex... Men vi hadde bygget opp spenningen over flere dager..... Ganske overrasket over at dette skjedde uten å kjenne hverandres sexuelle preferanser..... Etter dette har han gitt meg mange deilige orgasmer, men ingen som den første.... Enda Anonymkode: 131b9...7dd 3
Elaine Marley Skrevet 13. oktober 2019 #24 Skrevet 13. oktober 2019 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå