Traktor Skrevet 11. oktober 2019 #21 Skrevet 11. oktober 2019 24 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: I mitt hodet så er det logisk at du må dekke skaden. For det var jo ikke uhell eller konsekvenser av slitasjeskader eller dårlig vedlikehold. Du var uaktsom og sovnet i dusjen. Det var et uhell og ikke en ulykke, og ulykke er det forsikringer dekker. Bestemt deg for om det var et uhell eller ikke ennå? Du motsier deg selv bokstavelig talt. 4
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. oktober 2019 #22 Skrevet 11. oktober 2019 12 minutter siden, Traktor skrev: Bestemt deg for om det var et uhell eller ikke ennå? Du motsier deg selv bokstavelig talt. Går litt fort i svingene, skal stå "ulykke eller konsekvenser...." 😂
The Kitten Skrevet 11. oktober 2019 #23 Skrevet 11. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontakt advokat. Anonymkode: b40a6...e36 Hvorfor det?
skrue Skrevet 12. oktober 2019 #24 Skrevet 12. oktober 2019 Sure penger men men vil med årene bli en ganske bra historie å fortelle på fest. Og en liten påminnelse om å ikke sove i dusjen senere. Iallfall med vannet på. Husker jeg sov godt i et badekar (uten vann) i begynnelsen da jeg testet ut hva alkohol var for noe morsomt.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #25 Skrevet 12. oktober 2019 10 minutter siden, skrue skrev: Sure penger men men vil med årene bli en ganske bra historie å fortelle på fest. Og en liten påminnelse om å ikke sove i dusjen senere. Iallfall med vannet på. Husker jeg sov godt i et badekar (uten vann) i begynnelsen da jeg testet ut hva alkohol var for noe morsomt. Tror TS burde roe ned festingen litt... Anonymkode: c8907...bcb 3
Fru Uperfekt Skrevet 12. oktober 2019 #26 Skrevet 12. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Har fått et større erstatningskrav etter at jeg var uheldig og sovnet i dusjen, noe som førte til at vann rant ifra dusjen til gulvet på rommet. Det ble få skader på rommet og størsteparten av beløpet de krever er for tapte leieinntekter, ekstra timer til ansatte, samt leie av utstyr for å tørke rommet. Beløpet ligger på rundt 50 tusen. Er dette noe de kan kreve erstatning for? Anonymkode: 6b26e...56a Ja det kan de selvfølgelig gjøre
Puny Skrevet 12. oktober 2019 #27 Skrevet 12. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men... Dekket du til avløpet da eller? Burde jo ikke blitt vått inn på rommet eller,s, da er det vel noe rart med badet? Leste om en som tydeligvis hadde latt vasken stå å renne og fått en enorm regning. Her fant de ut av avtrekket(eller hva man kaller det ekstra hullet i vasken) var tett og ikke tok vekk vannet. Han slapp å betale. Anonymkode: cfdd6...012 Dette. Om jeg teoretisk sett hadde sovet en hel natt i dusjen hjemme, så hadde det ikke blitt oversvømmelse med mindre jeg dekket sluket også. Flaks at du ikke druknet også da...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #28 Skrevet 12. oktober 2019 Opplevd dette selv, en kollega av meg klarte dette på et julebord der vi lå borte på hotel. Han måtte betale 30 000kr. Vel fortjent i mine øyne. Anonymkode: 6f5c1...a16 6
skrue Skrevet 12. oktober 2019 #29 Skrevet 12. oktober 2019 Men uansett, det kunne vær greit å få hotellet til å dokumentere hva pengene går til så kan man avgjøre om man slapp billig unna eller motsatt.
Barix Skrevet 12. oktober 2019 #30 Skrevet 12. oktober 2019 Hvis det er noen trøst, så er du ikke den første som opplever dette. Google «sovnet i dusj hotell», så dukker det opp flere nyhetshistorier fra både Trondheim, Kristiansand og Ålesund. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #31 Skrevet 12. oktober 2019 Noe så dustete!!! Anonymkode: fe913...bb0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #32 Skrevet 28. oktober 2019 Hvordan har det gått her? Anonymkode: ee8dd...994
Gjest padawan Skrevet 28. oktober 2019 #33 Skrevet 28. oktober 2019 Er vel ikke dette som er deg, TS? https://www.aftenposten.no/norge/i/J1xEOj/mann-sovnet-i-dusjen-foerte-til-oversvoemmelse-paa-hotell
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #34 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, padawan skrev: Er vel ikke dette som er deg, TS? https://www.aftenposten.no/norge/i/J1xEOj/mann-sovnet-i-dusjen-foerte-til-oversvoemmelse-paa-hotell Det var i 2018:( Anonymkode: ee8dd...994
K.B. Skrevet 28. oktober 2019 #35 Skrevet 28. oktober 2019 På 11.10.2019 den 16.37, AnonymBruker skrev: Hei Har fått et større erstatningskrav etter at jeg var uheldig og sovnet i dusjen, noe som førte til at vann rant ifra dusjen til gulvet på rommet. Det ble få skader på rommet og størsteparten av beløpet de krever er for tapte leieinntekter, ekstra timer til ansatte, samt leie av utstyr for å tørke rommet. Beløpet ligger på rundt 50 tusen. Er dette noe de kan kreve erstatning for? Anonymkode: 6b26e...56a Selvfølgelig. Oppfører du deg som en tulling, så må du betale for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå