Gjest Rio ii Skrevet 21. mai 2005 #1 Skrevet 21. mai 2005 Ja, jeg vet det er en tv-serie! Men jeg har nettopp sett siste episode av sesong 5 og er fylt med kjærlighet for denne serien Fikk faktisk gåsehud nedover ryggen. Jeg har fulgt med lenge, og kjenner karakterene og hele serien godt, og har blitt ganske glad i den I denne siste episoden skjedde det utrolig mange twister, som jeg ikke hadde forventet. Den viser hvordan forhold mellom mennesker endrer seg, hvordan vi har forventninger til hverandre og at livet ikke alltid blir som man planlegger. Det var mange karakterendringer på en gang. Det er rett og slett en serie som med all humoren og de surrealistiske samtalene bunner ut i å portrettere livet på en herlig måte. Dere må se siste episoden, den er helt nydelig. Og for en ending! Jeg kan knapt vente på neste sesong, og den kommer!!
Gjest tilhenger Skrevet 21. mai 2005 #2 Skrevet 21. mai 2005 Jeg gleder meg til å se den, en av mine favorittserier! Absolutt et av ukens høydepunkt.
Amber Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Logan er så sexy! Endelig ble det full action med Rory ikveld
Charmina Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Logan er så sexy! Endelig ble det full action med Rory ikveld Gikk glipp av episoden jeg! Kan noen fortelle hva som skjedde i går? Please
Klips Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 GG har vært min absolutte favorittserie siden den startet. Men så liker jeg skravling også, da... Hvis du finner hjemmesiden til serien (tror det er WB som har den) har de resymé av alle episodene der. Gå inn på TV-norge, der ligger det sikkert en link.
Malama Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 MYYYYYE bedre enn resyme, dersom du har litt tid og tolmodighet: transcript. http://www.twiztv.com/scripts/gilmoregirls/#season5
Gjest Cerise Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 MYYYYYE bedre enn resyme' date=' dersom du har litt tid og tolmodighet: transcript.http://www.twiztv.com/scripts/gilmoregirls/#season5[/quote'] hehe, FOR en side! Er en del replikker i løpet av en episode, så dette tar tid å lese gjennom. Tror jeg foretrekker et godt, gammeldags resyme jeg
Malama Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 Ja, det er ganske mye å lese, men jeg ELSKER den serien. Når jeg har glemt en epsiode (det skjer dessverre litt for ofte, siden de har lagt det til en sånn idiotisk tid, andre omgang i tippeligaen jo!!!!) foretrekker jeg å lese hele. Rett og slett fordi, da får jeg med meg alt, også det resymeet ikke nevner, og siden jeg har sett serien i såpass mang år synes jeg nærmest at jeg HØRER dem, måten de sier ting på. Det tar litt tid, jeg kan dele lesingen opp om nødvendig, men jeg liker det sånn jeg, så jeg er glad jeg fikk den linken da jeg hadde gått glipp av en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå