Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. 

Jeg er i midten av 20 årene og har lyst til å starte å studere for første gang. Jeg har reist noen år i Afrika og blitt veldig interessert i "fremmede" kulturer, og har lyst til å se ting fra deres synspunkter. 

Jeg har funnet et fag på Oslo Met som heter "Kritiske hvithetsstudier" og lurer på om noen har erfaringer med dette studiet? Hvordan er det i forhold til andre kulturstudier? 

Anonymkode: 0b53e...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om det. Men er ikke sosialantropologi det du er interessert i? :)

Anonymkode: 829d5...50d

Skrevet

Er dette et enkeltemne? Er det i så fall ganske nytt? Det beste er vel å ta kontakt med personen som er ansvarlig for emnet.

Anonymkode: 503fc...d00

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen. 

Jeg er i midten av 20 årene og har lyst til å starte å studere for første gang. Jeg har reist noen år i Afrika og blitt veldig interessert i "fremmede" kulturer, og har lyst til å se ting fra deres synspunkter. 

Jeg har funnet et fag på Oslo Met som heter "Kritiske hvithetsstudier" og lurer på om noen har erfaringer med dette studiet? Hvordan er det i forhold til andre kulturstudier? 

Anonymkode: 0b53e...7d7

Er dette der man studerer Trumpister og White Power idioter? 😂 Dette må være et nytt Sos-Antro fagområde iallfall.

Anonymkode: ef132...024

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...