AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Hei alle sammen. Jeg er i midten av 20 årene og har lyst til å starte å studere for første gang. Jeg har reist noen år i Afrika og blitt veldig interessert i "fremmede" kulturer, og har lyst til å se ting fra deres synspunkter. Jeg har funnet et fag på Oslo Met som heter "Kritiske hvithetsstudier" og lurer på om noen har erfaringer med dette studiet? Hvordan er det i forhold til andre kulturstudier? Anonymkode: 0b53e...7d7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Aldri hørt om det. Men er ikke sosialantropologi det du er interessert i? Anonymkode: 829d5...50d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Er dette et enkeltemne? Er det i så fall ganske nytt? Det beste er vel å ta kontakt med personen som er ansvarlig for emnet. Anonymkode: 503fc...d00
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Kan du lenke til dette emne eller studie? Jeg finner ingenting som heter dette. Men har du vurdert Bachelor i utviklingsstudier? https://www.oslomet.no/studier/lui/utviklingsstudier Anonymkode: ce6ff...7ee
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen. Jeg er i midten av 20 årene og har lyst til å starte å studere for første gang. Jeg har reist noen år i Afrika og blitt veldig interessert i "fremmede" kulturer, og har lyst til å se ting fra deres synspunkter. Jeg har funnet et fag på Oslo Met som heter "Kritiske hvithetsstudier" og lurer på om noen har erfaringer med dette studiet? Hvordan er det i forhold til andre kulturstudier? Anonymkode: 0b53e...7d7 Er dette der man studerer Trumpister og White Power idioter? 😂 Dette må være et nytt Sos-Antro fagområde iallfall. Anonymkode: ef132...024 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå