Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #21 Skrevet 15. juni 2005 Hallo!!! :evil: Fisken, hvorfor i alle dager linker du til en side som forteller hvem som vinner? Hadde jeg ikke allerede visst det, hadde jeg blitt nokså irritert. Idiot..
-Fisken- Skrevet 15. juni 2005 #22 Skrevet 15. juni 2005 Hallo!!! :evil: Fisken, hvorfor i alle dager linker du til en side som forteller hvem som vinner? Hadde jeg ikke allerede visst det, hadde jeg blitt nokså irritert. Idiot.. Oi! jeg visste ikke at det stod hvem som vant. Men å kalle meg idiot, det synes jeg er å dra den litt vel langt. Det var faktisk et feiltak.
Gjest Hel Skrevet 16. juni 2005 #23 Skrevet 16. juni 2005 Hallo!!! :evil: Fisken, hvorfor i alle dager linker du til en side som forteller hvem som vinner? Hadde jeg ikke allerede visst det, hadde jeg blitt nokså irritert. Idiot.. Var det virkelig nødvendig å kalle henne idiot for det? :-?
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2005 #24 Skrevet 16. juni 2005 Vel, hun er sikkert ikke en idiot Men noe som er sikkert, er at vinneren vil bli avslørt flere ganger i denne tråden. Så en av modellene fra Top Model i en sminke-kampanje, og hadde en mistanke om hun hadde vunnet. Linken til Fisken bekreftet bare mistanken, og jeg jublet ikke akkurat over informasjonen (...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå