Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner igjen til mandag.

Hurra!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

:hoppe:

Weeee! Selv om jeg uheldigvis kom til å lese om hun ene som kom til finalen. Gjør mitt beste for å glemme navnet. Håper at ingen røper vinneren på KG denne gangen...

Skrevet

Godt det kommer noe ferskt (for oss i Norge i hvert fall)....Nå er det jo stort sett repriser overalt fremover...

Gjest Emera
Skrevet

Blir morsomt.

Skal forresten bli spennede å se hvor lang tid det går før det plutselig står *spoiler* i overskriften til denne tråden... Sikkert noen hyggelige, "hjelpsomme" gjester denne gangen og.

Men jeg gleder meg til en ny sesong!

Gjest gjest1
Skrevet
Blir morsomt.

Skal forresten bli spennede å se hvor lang tid det går før det plutselig står *spoiler* i overskriften til denne tråden... Sikkert noen hyggelige, "hjelpsomme" gjester denne gangen og.

Men jeg gleder meg til en ny sesong!

Hehe, tenkte på det samme... Skikkelig skummelt å lese slike tråder. Burde nesten vært på dagbok-forumet (siden gjester visstnok ikke kan svare der..?).

Skrevet

Ååh, jeg gleder meg!! Har fulgt med på alle sesongene og denne blir sikkert like bra!

Skal holde meg unna alle tråder som har med det og gjøre denne gangen tilfelle det blir røpet. hehe

Gjest Catwoman
Skrevet

Herlig :hoppe: gleder meg.

Den norske var liksom ikke helt det samme.

Skrevet

Hos TV3 står det at det begynte 16 mai ...?

Uansett så får vi ikke inn norsk TV3 :veldigsur:

Noen som vet om det kommer på dansk TV3?

Fant ikke noe på hjemmesiden deres :-?

Gjest ConeliaOslo78
Skrevet

Jeg finner ikke hjemmesien til top model USA, noen som kan hjelpe?

Skrevet
Jeg finner ikke hjemmesien til top model USA, noen som kan hjelpe?

Jeg vil ikke inn og se selv, men du kan jo prøve www.upn.com som er kanalen det går på?

Skrevet

ADVARSEL:

Linken som følger avslører vinneren av top model 04. Det gjør også linken som Windy poster, så Windy, smart av deg å ikke kikke! (Jeg kom dessverre over vinneren ved en tilfeldighet når jeg surfet i går.. :evil: )

http://www.upn.com/shows/top_model4/

Skrevet

Begynte det i går?

Søren, da var jeg fortsatt i Roma. Får se reprisen på søndag, da, er vel da den går.

Gjest gjest1
Skrevet

Så, hva synes vi om deltakerne? Jeg er ikke så veldig imponert... (Men tror jeg har tenkt det samme hver eneste sesong..).

Synd det ikke er noen steder man kan se på bilder av deltakerne uten å få vite vinneren :-?

Gjest Catwoman
Skrevet

Eneste som utmerket seg, dog i negativ retning, var hun med det røde håret, husker ikke hva hun heter.

Makan til ufordragelig og utakknemlig jente.

Gjest gjest1
Skrevet
Eneste som utmerket seg, dog i negativ retning, var hun med det røde håret, husker ikke hva hun heter.

Makan til ufordragelig og utakknemlig jente.

Ja huff.. Men jeg var imponert over hvor gode bilder de aller fleste tok. De fleste var MYE penere på bildet enn i virkeligheten.

Skrevet
Hos TV3 står det at det begynte 16 mai ...?

Uansett så får vi ikke inn norsk TV3 :veldigsur:

Noen som vet om det kommer på dansk TV3?

Fant ikke noe på hjemmesiden deres :-?

Jeg så nettopp en reklame for dette på dansk TV3. Det starter mandag 6. juni.

• 2 uker senere...
Gjest __gjest
Skrevet

Hvem har gått ut i de siste episodene egentlig?

Gjest manic
Skrevet

Denne sesongen blir gøyal!

Tyra går skikkelig bananas og skjeller en som går ut etter noter... hun virkelig skriker og banner! :sjarmor:

Jeg har sett klippet, og det er sykt! Gleder meg!

Og kjøttetende bakterier på modeller, det kan jo utarte seg :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Hun Keenyah er SÅ pen. Min favoritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...